Flitskikker Geplaatst: 8 november 2023 Rapport Geplaatst: 8 november 2023 https://www.rockstargames.com/newswire/article/4kok877a13aa32/a-message-from-rockstar-games It's happening. Eindelijk! En: hello again Reageren
Davedavy Geplaatst: 8 november 2023 Rapport Geplaatst: 8 november 2023 Mooi hoe een aankondiging van een nieuwe GTA altijd een memorabel moment is Reageren
Scarface92 Geplaatst: 8 november 2023 Rapport Geplaatst: 8 november 2023 Leuk om weer wat oude gezichten te zien. laat die damn trailer maar komen! Reageren
Joriz Geplaatst: 9 november 2023 Rapport Geplaatst: 9 november 2023 Welkom terug! Ik ben echt benieuwd wie (weer) de nieuwe Grand Theft Auto gaat spelen. Kan mij voorstellen dat na 10 jaar opeens veel hier huisje, boompje, beestje hebben en/of andere interesses. @Flitskikker Jij gaat het dus ook spelen? Reageren
Advancegta Geplaatst: 9 november 2023 Rapport Geplaatst: 9 november 2023 Toen ik hier een account aanmaakte was ik +- 13, en nu 30. Maar ja ik ga deze wel spelen. Gamen is door de jaren heen wel anders geworden met ups en downs, immersie is niet meer zo makkelijk maar het blijft GTA. Reageren
NandroDavids Geplaatst: 10 november 2023 Rapport Geplaatst: 10 november 2023 Top, ben benieuwd of deze net zo episch gaat voelen als de trailers van vorige GTA's. Reageren
Scarface92 Geplaatst: 10 november 2023 Rapport Geplaatst: 10 november 2023 Op 9-11-2023 om 12:52, Advancegta zei: Toen ik hier een account aanmaakte was ik +- 13, en nu 30. Maar ja ik ga deze wel spelen. Gamen is door de jaren heen wel anders geworden met ups en downs, immersie is niet meer zo makkelijk maar het blijft GTA. Same here. Ik ben in ieder geval weer net zo hyped voor de trailer als ruim 10 jaar geleden. Reageren
PrioX Geplaatst: 10 november 2023 Rapport Geplaatst: 10 november 2023 Heb hier weer heel veel zin in. Het is haast niet te bevatten dat het al 12 jaar geleden is dat we de eerste trailer van GTA V voorgeschoteld kregen, en dat we 10 jaar hebben moeten wachten op een nieuw deel. Deze maand kan niet snel genoeg voorbij vliegen. Ben heel benieuwd wat ze ons laten zien van het hedendaags Vice City. 😁 Stiekem hoop ik toch dat we in de tussentijd nog van wat leaks mogen genieten. Al acht ik die kans klein. 🤐 Reageren
.Sharingan Geplaatst: 11 november 2023 Rapport Geplaatst: 11 november 2023 Dusss met een beetje geluk 2024 release.. Hopelijk heb ik tegen die tijd genoeg verlof opgebouwd. Reageren
TheGuardian Geplaatst: 12 november 2023 Rapport Geplaatst: 12 november 2023 Geweldig nieuws, ik kijk al uit naar de trailer! Reageren
Thundercover Geplaatst: 14 november 2023 Rapport Geplaatst: 14 november 2023 Op 10-11-2023 om 12:06, NandroDavids zei: Top, ben benieuwd of deze net zo episch gaat voelen als de trailers van vorige GTA's. Laatst de eerste trailer van GTA IV teruggekeken... Als we het over epische trailers hebben, is dat er zeker één! Op 11-11-2023 om 10:50, .Sharingan zei: Dusss met een beetje geluk 2024 release.. Hopelijk heb ik tegen die tijd genoeg verlof opgebouwd. Zit jij niet meer op school? Reageren
.Sharingan Geplaatst: 16 november 2023 Rapport Geplaatst: 16 november 2023 Op 14-11-2023 om 20:47, Thundercover zei: Zit jij niet meer op school? Was het maar waar. Misschien deed ik dan iets beter mijn best. Reageren
Joriz Geplaatst: 18 november 2023 Rapport Geplaatst: 18 november 2023 School 🤡 Dat doet wel realiseren hoe 'oud' we worden dat er sinds GTA5, maar ook sinds we op deze fansite hangen er al zo veel is het leven is gebeurd. Het voordeel is dat ik ondertussen genoeg geld heb voor games en consoles. Alleen dan geen tijd meer. Voordeel van scholier/student zijn is overvloed aan tijd om te game, maar geen geld. Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 20 november 2023 Rapport Geplaatst: 20 november 2023 Tsja.. maar over een tijdje ontvangen we AOW en hebben we weer genoeg tijd om de trailer van de nieuwe GTA grondig te analyseren en alle easter eggs te vinden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.