Barcelona Geplaatst: 20 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 Geen easter egg.Gewoon weer een grap van R*, Wanneer komt er is een goede easter egg uit je hebt helemaal gelijk Dream360 wanneer gaan we nou echt een leuke easteregg vinden waar je om echt lacht ik hoop dat er leuke eastereggs komen in Gta4 waar je echt om lacht.
B-Dup Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 easter eggs komen niet uit (je moet egg niet te letterlijk nemen) je moet ze zelf zoeken... ik vind dit wel een EE mij is dit nooit opgevallen In welke ammu-nation is dat en waar staat die pop dan precies?
imouL Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 easter eggs komen niet uit (je moet egg niet te letterlijk nemen) je moet ze zelf zoeken... ik vind dit wel een EE mij is dit nooit opgevallen In welke ammu-nation is dat en waar staat die pop dan precies? Ik kan m ook nie vinden, mij is het ook nooit opgevallen terwijl k in verschillende ammu-nations ga om me wapes te trainen
Barcelona Geplaatst: 21 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 (bewerkt) easter eggs komen niet uit (je moet egg niet te letterlijk nemen) je moet ze zelf zoeken... ik vind dit wel een EE mij is dit nooit opgevallen In welke ammu-nation is dat en waar staat die pop dan precies? ja dat bedoel ik ook met eastereggs vinden maar ik wil graag een leuke easteregg zoeken waar je echt om lacht en dat is mijn menig Ontopic:je kan in de enigste Ammunation in sanfierro die pop vinden. Bewerkt: 21 augustus 2005 door Barcelona
Eli R Geplaatst: 21 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 Geen easter egg.Gewoon weer een grap van R*, Wanneer komt er is een goede easter egg uit een grap van Rockstar IS een easteregg.
Recommended Posts