imouL Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 (bewerkt) Ey mensen, Ik was laatst een beetje aan t rondvliegen met mn jetpack en rondcrossen op mn kart, Tijdens het vliegen kwam er opeens een licht op me af vliegen en die bleef toen boven een brug stilhangen En toen tijdens het rijden reed k een beetje door het gras en zag ik zo deze steen staan : Waren deze dingen al bekend want ik kon niks vinden met de zoekfunctie. Of zijn het geween easter eggs? Bewerkt: 19 augustus 2005 door imouL
gangster28 Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 (bewerkt) die eerste dat is van zo'n foto geval waar je er 50 van moet hebben.(moet je de camera ingame eens pakken en er een foto van maken) en die tweede is vaag maar of het een easter egg is weet ik niet. Bewerkt: 19 augustus 2005 door gangster28
Jowx Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 Dat lichtje is gewoon een photo-op. kan je op een map aangeven waar die steen is? bvd. jowx
rick15465 Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 (bewerkt) de 1ste is een photo-opp en de 2de is denk ik gewoon een steen of een bug kan ook edit:jowx was me voor Bewerkt: 19 augustus 2005 door rick15465
imouL Geplaatst: 19 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 Maar dat lampje kwam gewoon op me af vliegen K zoek ff op waar k die steen vond
rick15465 Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 Maar dat lampje kwam gewoon op me af vliegen K zoek ff op waar k die steen vond ja dat kan wat daar is een photo-opp en overal waar photo-opps zijn komen zo'n lampjes
Jowx Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 Maar dat lampje kwam gewoon op me af vliegen K zoek ff op waar k die steen vond of jij vloog op dat lichtje af.. Na een tijdje naar het plaatje (2e) te hebben gekekene, zag ik een radar staan dus het moet hier ergens zijn:
imouL Geplaatst: 19 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 (bewerkt) O ok, Maar hier is het de map waar je die steen kan vinden (tenminste waar ik m heb gevonden ) EDIT: lol jowx was me net voor met de kaart, maar ik weet zeker dat het lampje op mij af kwam want ik bleef nog even stil hangen om te kijken of het echt was Bewerkt: 19 augustus 2005 door imouL
Fireman Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 T is denk ik geen photo opp (zie de radar) t zal wel een ster voorstellen. 2de is gewoon een steen met een andere steen erop vonden ze vast leuk om te maken
imouL Geplaatst: 19 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 T is denk ik geen photo opp (zie de radar) t zal wel een ster voorstellen. een ster die 5 meter boven ee brug hangt?
ViceAgent Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 (bewerkt) Die 1e ziet er idd uit als een foto op, die 2e? Ik denk een bug. Soms als ik hard rij zie ik ook geen bomen, dat kan ook hier aan de hand zijn Bewerkt: 19 augustus 2005 door ViceAgent
Jowx Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 (bewerkt) T is denk ik geen photo opp (zie de radar) t zal wel een ster voorstellen.2de is gewoon een steen met een andere steen erop vonden ze vast leuk om te maken het is echt een photo-op. als je het niet gelooft, ga dan maar naar die positie met een camera en richt erop, klik en het lampje is weg die steen is wel vaag, daar ga ik even naar kijken. jowx Bewerkt: 19 augustus 2005 door jowx
imouL Geplaatst: 19 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 Maar een photo op houdt toch in dat je daar met je foto toestel een foto van moet maken? maar zie je dat bij elke foro op. dat er een lampje brand? want toen ik ff weg vloog en na een tijdje truch kwam zag ik m niet meer
Jowx Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 (bewerkt) Maar een photo op houdt toch in dat je daar met je foto toestel een foto van moet maken? maar zie je dat bij elke foro op. dat er een lampje brand? want toen ik ff weg vloog en na een tijdje truch kwam zag ik m niet meer Alleen 's nachts komt er zo'n lampje bij elke photo-op, het kan dus zijn dat je terug bij de brug kwam op het moment dat ze geen licht meer geven. Dit heeft Rockstar gedaan zodat het zoeken naar de photo-ops makkelijker is. jowx Bewerkt: 19 augustus 2005 door jowx
Caltson Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 1ste is snapshot 2de i dont know en 3de waarom zegt iedereen foto-opp??
Recommended Posts