Mpp Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 ik kan DS nie vinden ik heb op www.gtagames.nl gekeken maar ik zie die deur van ds wel maar hij is nie open pLeAsE help mij bvdr [bedankt voorde reactie] Reageren
ViceAgent Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 Je moet eerst een aantal missie's uitspelen, en natuurlijk de ZOEKFUNCTIE vinden.. Reageren
Little Mister Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 Hij gaat open na de Missie 'A Home in the Hills' als ik het goed heb. Reageren
Mpp Geplaatst: 19 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 maar ik heb gta al uitgespeeld :fy: Reageren
Dri3s Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 maar ik heb gta al uitgespeeld :fy: Je hebt hem uitgespeeld maar je kan DS niet binnen? Misschien moet je even wachten tot het geel pijltje verschijnd. Heb je mods gebruikt? Reageren
Mpp Geplaatst: 22 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 22 augustus 2005 laat maar ik moes gewoon even een paar minuten w8ten GTA RULEZZZ Reageren
.Levi. Geplaatst: 23 september 2005 Rapport Geplaatst: 23 september 2005 DS?????¿¿?? DS staat voor Didier Sachs, dat is een nette kleding winkel waar je mooie kleding kunt kopen. Neem hier een kijkje en je ziet wat elke winkel verkoopt ook van DS (Didier Sachs). Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.