weske Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 hey hoe moet ik een geduownloude mab in vc zeten en ik heb de reedme geleezen maar snap er nog niks van Reageren
Big-Bear Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 Kopieer eens de Readme, en plak de tekst in een Reply, dan zal ik kijken voor je Reageren
danielc Geplaatst: 8 september 2005 Rapport Geplaatst: 8 september 2005 ik heb dus hetzelfde probleem! met Bradley's simple island! Instalatie VCImporteer dit bestand met Z/modeller, exporteer het dan als DFF en X bestand, Importeer het X bestand met colleditor en maak de coll. Maak een TXD archive met de aangegeven textures Importeer uiteindelijk alle archives in VC met behulp van moomapper en kladblok. dat is de readme! ik vat er niks van!!!! kank iemand het goed uitleggen hoe het moet? Reageren
dmx Geplaatst: 8 september 2005 Rapport Geplaatst: 8 september 2005 ik heb dus hetzelfde probleem! met Bradley's simple island!Instalatie VCImporteer dit bestand met Z/modeller, exporteer het dan als DFF en X bestand, Importeer het X bestand met colleditor en maak de coll. Maak een TXD archive met de aangegeven textures Importeer uiteindelijk alle archives in VC met behulp van moomapper en kladblok. dat is de readme! ik vat er niks van!!!! kank iemand het goed uitleggen hoe het moet? ja hiervoor moet je dus nog heel veel doen (wel slecht dat diegene dat zelf nog niet heeft gedaan) eer moet je Z modeller hebben open Z modeler. druk op import en dan moet je die 3ds max file selecteren. dan oplsaan als: .DFF en als X Importeer het X bestand in colleditor en dan gewoon de Coll maken. nu moet je een TXD builder hebben en dan de textures die je hebt gedownload daar in zetten en opslaan als .txd dan heb je nog moomapper nodig om het eiland te plaatsen waar je em hebben wil Reageren
Bradley H. Geplaatst: 8 september 2005 Rapport Geplaatst: 8 september 2005 (wel slecht dat diegene dat zelf nog niet heeft gedaan) ik heb de vc toels niet meer download nieuwste versie voor de DFF, COLL,en TXD, thanx to aad http://www.gtaforum.nl/index.php?act=ST&f=...23&t=15273&st=0 Reageren
danielc Geplaatst: 8 september 2005 Rapport Geplaatst: 8 september 2005 jah das het probleem! ik heb Z moduller 2.0.2. maar die kan geen .3ds bestanden openen! het programaa open alleen maar: .psm .sgc .3da en .z3d!!! niks meer moet het dan aan de versie liggen ofzo? als ik het progamma opstart en softwere selecteer Failed to create a device with speciefied parameters: file DeviceDialog.ccp line 119 maar als ik hardware of die andere selecteer is er niks aan de hand ! Reageren
Bradley H. Geplaatst: 8 september 2005 Rapport Geplaatst: 8 september 2005 Die Z-modeller importeert het inederdaad niet, je moet ook Z-modeller 1.07 hebben, BTW de bestanden zijn al gemaakt voor het *Bradley's Simpel Island*, die kun je in dat topic downloaden. Nu heb je alleen nog maar moomapper nodig Reageren
danielc Geplaatst: 9 september 2005 Rapport Geplaatst: 9 september 2005 ik heb precies gdn wat in dit topic stond maar als ik het eiland wil plaatsen in moomapper en ik voeg het toe net als een object dan komt er niks! wat is nou het probleem werkt die topic wel voor een eiland want de naam van die topic is: Zelfgemaakte objecten in Vice City zetten hoort daar een eiland wel bij? of probeer ik het op de verkeerde manier in tevoegen? Reageren
danielc Geplaatst: 13 september 2005 Rapport Geplaatst: 13 september 2005 (bewerkt) Hoe plaats in mijn map in vc? als 1ste moet ik hem in moomapper zetten daar zit dus mijn probleem! als eerst heb ik dus 3 bestanen een .col en .txd en een .dff.Als ik het zo toevoeg als in dit topic. maar als ik het precies zo instaleer als dat er in die topic staat. staat het links wel maar als ik dan Second display doe zie ik niks ik neem aan dat ik wat fout heb gedaan maar wat? op de foto had ik hem net geadd maar zoals je ziet zie je niks bij dat kruisje! ik hoop dat iemand mij kan helpen! hier staat nog een shot met het probleem! en hier staat het eiland nog waar het omgaat! ]Brandleys simple island 1 sorry voor de dubbel post maar anders word er denk ik nooit meer gereageerd! Bewerkt: 13 september 2005 door danielc Reageren
Jorge_F Geplaatst: 13 september 2005 Rapport Geplaatst: 13 september 2005 Geef eens de code die staat in het bestand wat bij jou heet 'GTAREV.IDE'. Misschien ligt het namelijk daar in. Het bestand zit als het goed is in de map C:/Program Files/Rockstar Games/Grand Theft Auto Vice City/Data/Maps/ . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.