imouL Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 Ik had een vraagje hoe kan je de radio programmas omzetten zodat je het ook buiten gta kan luisteren? Ik weet niet in welk ander forum k m moet plaatsen dus doe k t hier Reageren
Wauzie Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 Het forum is juist . Misschien werkt het met deze tool, hij is voor de de ps2, maar hij werkt misschien ook voor de PC versie. Link Reageren
imouL Geplaatst: 20 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 Het forum is juist .Misschien werkt het met deze tool, hij is voor de de ps2, maar hij werkt misschien ook voor de PC versie. Link Nee had ik al geprobeert, maar dan moet je de ps2 versie hebben dan kan het misschien wel maar die heb ik net verkocht Kan iemand dit met een ps2 versie proberen en zou deze dan bij de downloads mogen? Het gaat om de zender wctr deze zou ik graag rustig willen beluisteren ivm aanwijzingen voor EE en aliens? Reageren
JelleVD Geplaatst: 6 september 2005 Rapport Geplaatst: 6 september 2005 Er zijn veel tools voor dat soort dingen te downloaden Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.