mootje113 Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 hoi ik heb een vraag aan jullie ik heb gta san andreas toen die uit kwam en hem uitgespeeld op 1 missie na (de laatste) maar de cd vbn sa is helemaal beschadigd terwijl ik hem heel goed had verzorgt. en nu kan ik geen sa spelen en dat is ook bij eene vriedne bij mij gebeur heeft iemand ookd ezlefde probleem? Reageren
Caltson Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 mischien licht het aan je playstation zelf of was je cd van SA niet in orde en heb je dus een miskoop begaan...of je hebt veel te lang san andreas gespeeld dat je ps2 begon te flippen... mischien moet je es proberen bij hardware problemen als het daar mag staan tenminste Reageren
P-Jamma Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 Als je je vraag even stelt in het: Hardware problemen Topic, kunnen ze je misschien daar beter helpen Reageren
grove member Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 ga naar de winkel waar je het hebt gekocht en je kan hem daar misschien laten verschonen bij mij wel en toen werkde hij pas Reageren
.Sharingan Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 (bewerkt) dan had mn vriendje ook ja hij had hem laten verschonen en hij deed het weer P.S 200ste post lets party :'D Bewerkt: 19 augustus 2005 door WhoopDiDoo Reageren
Jon-asses Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 lukken de andere spellen op de ps2 wel? zoniet dan ligt het aan de ps2 zowel dan ligt het aan de cd! greetz jon-asses Reageren
Velaro Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 Probeer eens de cd schoon te maken en ALS de krassen erafgaan dan doe je ze er af Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.