kennethenmause Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 wie weet hoe je een straal jager normaal bestuurd, dat ie naar voren gaat en niet zoals een helicopter? of kan dat nie? :$ alvast bedankt... Mause Reageren
Jowx Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 (bewerkt) wie weet hoe je een straal jager normaal bestuurd, dat ie naar voren gaat en niet zoals een helicopter? of kan dat nie? :$ alvast bedankt... Mause hey en welkom op het forum! dat doe je zo: pc: 8 (numpad) voor sneller 2 (numpad) voor langzamer ps2: R3 naar voren/achteren voor sneller/langzamer wel een paar seconden ingedrukt houden veel plezier verder! jowx thnx RicKOw Bewerkt: 19 augustus 2005 door jowx Reageren
Caltson Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 (bewerkt) heb je een ps2 of pc?? met de ps2 moet je r3 naar voren duwen om sneller te gaan en wielen intrekken op r3 duwen en sneller gaan op de X maar voor de pc ken ik het niet.. maar je kan wel sneller gaan hoor p.s. welkom op het forum EDIT:jowx was me voor Bewerkt: 19 augustus 2005 door gtagangster Reageren
kennethenmause Geplaatst: 19 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 oh okeej bedankt:P.. ik heb een laptop dus daar zitten geen num toetsen op en dus moet ik de busturing even veranderen... heel erg bedankt Reageren
RicKOw Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 wie weet hoe je een straal jager normaal bestuurd, dat ie naar voren gaat en niet zoals een helicopter? of kan dat nie? :$ alvast bedankt... Mause hey en welkom op het forum! dat doe je zo: pc: 8 (numpad) voor sneller 4 (numpad) voor langzamer ps2: R3 naar voren/achteren voor sneller/langzamer wel een paar seconden ingedrukt houden veel plezier verder! jowx tis toch num lock 2? op lap top zou ik t niet weten, sorry Reageren
Gunslinger Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 Bestond al een topic over. Met de zoekmachine kwam ik hier op uit. Reageren
Tha CheatMaster Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 Je kan voortaan ook kijken in de Mini Walktrough En je zal daar zien dat er een Besturing Topic is. Reageren
Mpp Geplaatst: 21 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 met de ps2 moet je r3 naar voren duwen om sneller te gaan en wielen intrekken op r3 duwen GTA RULEZ Reageren
Dri3s Geplaatst: 21 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 met de ps2 moet je r3 naar voren duwen om sneller te gaan en wielen intrekken op r3 duwen GTA RULEZ Lees eerst het topic eens door, dat werd al gezegd. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.