Gino Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 Omdat veel mensen nogal problemen hebben met skins maken en dat dan de letters helemaal scheef staan op het bloesje heb ik hier een mini tutje zo krijg je het T-shirt en daar staan de letters wel recht op 1.Open de IMG Tool en zoek player.dff op 2.Rename deze in iets makkelijks bijv. player_Orig.dff 3.Zoek nu player 8 op 4.Rename deze in player.dff 5.Rebuild Archive en open Vice TXD Tool 6.Zoek nu de TXD van player 8 7. Deze skin moet je modden 8.ben je ermee klaar plak hem dan in de skins map . En veel plezier Reageren
Wauzie Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 Leuke tut, maar zou je er plaatjes bij willen doen....ik vind het persoonlijk niet echt volledig, alvast bedankt. Reageren
Gino Geplaatst: 19 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 1.Open de IMG Tool en zoek player.dff op 2.Rename deze in iets makkelijks bijv. player_Orig.dff 3.Zoek nu player 8 op 4.Rename deze in player.dff 5.Rebuild Archive en open GTA3.IMG in de Vice TXD Tool 6.Zoek nu de TXD van player 8 7. Deze skin moet je modden 8.ben je ermee klaar plak hem dan in de skins map . Dit heb ik ervan gemaakt : En veel plezier Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.