Jump to content

Hans Teeuwen

peter-de-gekste

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo mensen..ik weet niet wie van jullie hier shows van hans teeuwen kijkt maar ik wel dus..ik had ff een vraagje voor de gene die wel kijken..in de show trui..waarom doet hij dan zo raar op het einde?? :?

Geplaatst:
hallo mensen..ik weet niet wie van jullie hier shows van hans teeuwen kijkt maar ik wel dus..ik had ff een vraagje voor de gene die wel kijken..in de show trui..waarom doet hij dan zo raar op het einde?? :?

Ik denk dat niemand van ons dat weet :puh:

Maar dat is toch gewoon zijn stijl?

Geplaatst:

hans teeuwen heeft ongeveer 10 jaar geleden zijn beste vriend verloren (smeenk)

en sindsdien is ie best depressief geworden, en zegt ie zelf dat ie het leven niet zo mooi meer vindt,

dus misschien was het wel een soort bedoeling, een soort hint, want voordat ie boos werdt, vertelde ie een verhaal over een pedo, dus misschien was het wel een boodschap, een hint, dat er mensen zijn die het moeilijker hebben dat het lijkt.

want achter elke bedoeling van cabaret schuilt wel een boodschap...

ikzelf snap het ook niet helemaal, maar of het hoorde bij de show, of hij was echt boos.

maar misschien heb je hier wat aan?

Geplaatst: (bewerkt)
Wat is dat nou weer voor antwoord? :{

Dat is toch een gewoon antwoord?

Hans Teeuwen zijn stijl is gewoon raar doen.. ;)

Bewerkt: door DaddyPimp
Geplaatst: (bewerkt)

Ik vond hem ook al zo raar doen op het einde van:

''En nu gaan jullie weer klappen, en dan ga ik weg, en dan klappen jullie nog steeds, en dan kom ik weer terug, flikker toch op man!''

Maar soms heeft hij ook van die trekjes, want als je achter de schermen kijkt zie je dat hij in de kleedkamer ook raar doet :?

Bewerkt: door Stino
Geplaatst:

Hans Teeuwen is manisch depressief..

Wat is de Manisch-Depressieve Stoornis (MDS)? 

MDS is een stoornis die zich kenmerkt door uitersten in stemming en activiteit. Men kan enerzijds uiterst uitbundig en daadkrachtig zijn (de manie) of juist uiterst teruggetrokken en inactief (de depressie). Deze wisselingen kunnen grote gevolgen hebben voor degene die het treft zelf, voor zijn omgeving (sociaal) en op het werk. In de uitersten van de stemming is opname in een psychiatrisch ziekenhuis vaak niet te vermijden. Door het afwisselende karakter van de stemmingswisseling wordt MDS ook wel Bipolaire (Stemmings) Stoornis genoemd.

Verder is hij volgens mij normaal, ik weet tenminste niet beter dan dat Hans Teeuwen manisch depressief is.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Hans Teeuwen manisch-deprisief?! Dat dénk je of dat wéet je?

Dat lijkt me namelijk heel sterk, manisch depressief houdt ook in dat je af en toe denkt God of Napoleon te zijn. En dat lijkt me toch niet echt makkelijk om in zo'n periode cabaret te spelen of te schrijven. Bovendien is hij op het podium echt volledig geschift, maar hij kan ook bloedserieus zijn, zoals hij eerst bij NOVA of zo te zien was. Manisch depressief lijkt me sterk, want dan moet je ook niet te veel onder druk komen en voor veel mensen optreden, omdat de manie dan sneller opkomt en dan helpen de medicijnen niet meer.

Geplaatst:

Dat is gewoon zijn Stijl.... in zijn andre show (dat dan weer wel) Blijft hij aan het eind zo lang op het podium staan dat hij wel 5 keer een aplaus heeft gehad...

en met dat deprsie hij heeft ook in een gesticht gezette

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...