Timos Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2005 Klik hier voor de grote versie van de man op mijn Tutorial. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rick_Mense Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2005 Ik vind het knap gedaan met de pentool. Ook al is hij verkleint ziet er nog steeds goed uit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timos Geplaatst: 20 augustus 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2005 Ik vind het knap gedaan met de pentool. Ook al is hij verkleint ziet er nog steeds goed uit. Op die link onder mijn tut kan je klikken voor het grote resultaat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ViceAgent Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2005 Bedankt Timos, als ik met me pen tool aan de slag ging da.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timos Geplaatst: 20 augustus 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2005 Bedankt Timos, als ik met me pen tool aan de slag ging da.. [Tutorial Beleid] Lees dat even door wil je.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froop Geplaatst: 22 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2005 Ik krijg dit bij stap 5. Daarna kan ik geen stroke path doen. Enig idee hoe ik dit kan oplossen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timos Geplaatst: 25 augustus 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2005 Je hebt je settings niet goed, je moet dit hebben: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froop Geplaatst: 25 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2005 Thnx. Ik had hem inderdaad niet goed staan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.