C. Johnson Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 Ja om het maar weer eens over de vrouwen te hebben... Een tijdje geleden heb ik gedate met Denise Robinson ik verliet vlak erna Los Santos en ben haar een beetje vergeten, overigens vond ik haar ook ***** vervelend met al die domme drive-by dingen van haar maar dat even ter zeide. Toen ik later terug keerde naar het prachtige Los Santos en ik bij haar langs ging, deed ze enkel open om te vertellen dat ik gedumpt was... *schaam* Dat leek het einde van mijn date met Denise Robinson en aangezien er nu ook geen hartje meer staat lijkt me niet dat ze me terug wilt. Mijn vraag luid dan ook, is het nu voor goed over met die oer vervelende Denise Robinson. Dat is opzich verder geen probleem maar die pimp suit lijkt me toch behoorlijk gaaf.
kaaskoekje Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 Als ze je gedumpt heeft, is ze weg. Toch zonde, je had haar beter vol kunnen pompen met lood, dan had je teminste lol, wat geld, en SMG (?) kogels!
Mazzeltje Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 Er zijn al echt heel veel topic's over vriendinnen te vinden. De volgende keer kun je beter de Zoekmachine gerbruiken. Dit heb ik allemaal gevonden: http://www.gtaforum.nl/index.php?act=Searc...ghlite=vriendin Dan gooi ik hier een slotje op. Om Spam te voorkommen. :'D
Recommended Posts