Loenie85B Geplaatst: 13 december 2023 Rapport Geplaatst: 13 december 2023 Hallo allemaal, Ik heb een probleem met het geluid op de soundbar/tv , na de laatste update van gisteren. Bij andere spellen werkt het geluid gewoon goed. Bij het opstarten van GTA V hoor je wel geluid. Maar zodra je in de wereld komt heb je geen geluid. Als ik mijn koptelefoon aansluit hoor ik het wel.. Hebben hier meer mensen last van toevallig? Of weten jullie dit te verhelpen? Alvast bedankt voor je reactie! Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 13 december 2023 Rapport Geplaatst: 13 december 2023 hey, Het is me niet helemaal duidelijk op welke console je speelt. Maar mocht dit de PlayStation zijn probeer dan eens je geluidsinstellingen te veranderen. Geluidsinstellingen -> … kan soms wonderen doen. Reageren
Loenie85B Geplaatst: 18 december 2023 Auteur Rapport Geplaatst: 18 december 2023 Hi bedankt voor je reactie!, Excuses ja speel op de playstation 5 Ik heb al van alles geprobeerd niks heeft geholpen. Game verwijderd en weer op nieuw geïnstalleerd. Alle geluidsinstellingen veranderd.. Alleen met koptelefoon werkt het geluid wel. Andere games geen last Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.