Giorgo Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 In LV naast een ammunation heb je een pizza stack maar er is geen icoontje of geen deur in het is de voorkant van een pizzastack en er zitten ook weer van die fotografen in wat Ice Cold Killa had gevonden.
Juju Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 jaah dit heb ik ook alles gezien, is echt raar, ik ben toen nog eens gaan kijken of er echt geen gele V was maar die was er echt niet ik heb ook nog eens zo'n bug gehad dat ik een van de cluckin' bells van LS niet meer inkon
P-Jamma Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 In LV naast een ammunation heb je een pizza stack maar er is geen icoontje of geen deur in het is de voorkant van een pizzastack en er zitten ook weer van die fotografen in wat Ice Cold Killa had gevonden. Wat bedoel je precies met die "fotograven" ??
Jowx Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 In LV naast een ammunation heb je een pizza stack maar er is geen icoontje of geen deur in het is de voorkant van een pizzastack en er zitten ook weer van die fotografen in wat Ice Cold Killa had gevonden. Wat bedoel je precies met die "fotograven" ?? daarmee bedoeld hij dit: >>KLIK<< die pizza stack is idd vaag jowx
P-Jamma Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 (bewerkt) In LV naast een ammunation heb je een pizza stack maar er is geen icoontje of geen deur in het is de voorkant van een pizzastack en er zitten ook weer van die fotografen in wat Ice Cold Killa had gevonden. Wat bedoel je precies met die "fotograven" ?? daarmee bedoeld hij dit: >>KLIK<< die pizza stack is idd vaag jowx Thx Jowx, en over die Pizza Shack... Inderdaad raar, misschien is Rockstar vergeten om er een pijl v oor te maken? Al denk ik dat eigenlijk niet... Bewerkt: 20 augustus 2005 door Nasty-Toilet-Man
W3sl3y Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 kan iemand er even een ingame foto van maken voor de duidelijkheid. Dit is trouwens geen EE hoor...
imouL Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 kan iemand er even een ingame foto van maken voor de duidelijkheid.Dit is trouwens geen EE hoor... Waarom zou het geen EE kunnen zijn? misschien was het de bedoeling vn R* om zo die foto te maken
ViceAgent Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 EE's zijn geintjes van rockstar, of verwijzingen. Dit is toch niet grappig of een verwijzing
W3sl3y Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 kan iemand er even een ingame foto van maken voor de duidelijkheid.Dit is trouwens geen EE hoor... Waarom zou het geen EE kunnen zijn? misschien was het de bedoeling vn R* om zo die foto te maken foto te maken? waar heb jij het over. Dit topic gaat niet over de fotograaf van ICK hoor.
imouL Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 Nou ik vindt het wel grappig dat er een fotograaf achter het raam zit
Gunslinger Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 (bewerkt) Nou ik vindt het wel grappig dat er een fotograaf achter het raam zit Maar als je topic leest (jowx gaf ook al de link), merk je dat die fotograaf geen EE is. Het is gewoon een fotograaf van R*, die foto's heeft gemaakt en die hebben ze voor het spel gebruikt. Je ziet gewoon het spiegelbeeld. We hebben het in dit topic over het feit dat er een Pizza Stack is waar je niet in kan. Bewerkt: 20 augustus 2005 door Gunslinger
Giorgo Geplaatst: 20 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 Maar wil iemand een screen maken dan word het al duidelijker die Pizza Stack is bij de Ammunation in de buurt,de Ammunation bij de Mod garage.
P-Jamma Geplaatst: 21 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 Dan wordt het inderdaad duidelijker, en dan hebben we ook meteen bewijzen
Gunslinger Geplaatst: 21 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 (bewerkt) Dan wordt het inderdaad duidelijker, en dan hebben we ook meteen bewijzen Screen (klik): Bewerkt: 21 augustus 2005 door Gunslinger
Recommended Posts