neo's Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 hoi ik kan gta sa afspelen op mijn ps2 maar als ik hem opstart dan begint er iets te tikken in mijn ps2 eerst was het als ik veel wouten achter me aan had en het werd steeds erger nu begint het zelfs al bij het laden ik heb het soms ook bij andere spellen zoals fifa2005 enz dat tikken gaat irriteren heeft iemand het zelfde probleem of die weet hoe dat komt hulp graag Reageren
neo's Geplaatst: 19 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 ik weet wel dat het witte (soort) schijfje het zelfde geluidt maakt ka het daar aanliggen hulp graag Reageren
Froodooo Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 Ik denk dat dit gewoon aan je spelcomputer zelf ligt, aangezien hij het bij wel meer spellen doet. Misschien kun je hem bij een maker brengen ofzo. P.s. Je mag niet dubbelposten, dat betekend dat je in hetzelfde topic 2 berichtjes achter elkaar plaatst. Reageren
Gunslinger Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 (bewerkt) Misschien is je lens vuil geworden. Daar hebben veel (vooral oudere) PS2's last van. Je kan hem eens na laten kijken. Ik weet niet of ze er iets aan kunnen doen, maar het is altijd handig om te weten wat de oorzaak van het probleem is. Bewerkt: 20 augustus 2005 door Gunslinger Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.