vash.gunslinger Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2005 Welke San Andreas auto heeft het beste snelheid/wegligging/duurzaamheids ratio? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2005 De snelste auto in het spel is de Infernus. Dit is namelijk bewezen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vash.gunslinger Geplaatst: 19 augustus 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2005 Het is alleen zo stom dat ie zo snel in de prak is gerede Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spacecraft Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2005 Ik vind de Blista Compact wel een relaxte auto. Goed om lekker mee te scheuren, stuurt goed en gaat ook vrij snel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HappyTreeHugger Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2005 Ik vind de Bullet een uiterst relekste auto. En het valt nog mee met hoe snel ie kapot gaat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2005 ik vind de super gt, infernus, cheetha en die andere sportwagens vet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HappyTreeHugger Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2005 super gt slipt me teveel. je doet even iets en je staat meteen omgedraaid. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vash.gunslinger Geplaatst: 20 augustus 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2005 (bewerkt) Misschien kan ik het anders verwoorden: Welke auto kan op grote snelheid een bocht van 90 graden nemen (zonder door te slippen en om te draaien) door de handrem te gebruiken zonder het gas los te laten en ook nog eens tegen een stootje? Edit: De Infernus zou kunnen maar die gaat zo snel kaduuk. Dan maar de collisiondamage naar benede schroeven. Bewerkt: 20 augustus 2005 door vash.gunslinger Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Freestyle Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2005 IK vind de Cheetah het lekkerste rijden. HIj gaat in ieder geval lekker lang mee. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rick15465 Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2005 ik vind de bullet en de infernus snel lekker rijden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jon-asses Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2005 infernus,bullet en cheetah zijn de beste wagens!! greetz jon-asses Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2005 wat dachten jullie van de Tourismo??? das pas een master bak. Stefan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Velaro Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2005 Bij mij de xr-350 ofzo en de cheatah die rijden pas goed! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAmaniax Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2005 maar welke (normale) auto gaat het langst mee?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
arnie Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2005 Ik vind de infernus echt een coole auto, en hij rijd leker hard Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.