dymffie san andreas Geplaatst: 3 september 2005 Rapport Geplaatst: 3 september 2005 ik weet wel dat het om de beste auto gaat maar de racemoter nrg-500 en de "gewone" FCR-900 rijden het best en beste auto als het dan toch moet bullet wil je er zeker van zijn of die goed rijd rij dan de san fierro country endurance Reageren
bossie Geplaatst: 1 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2005 heey ik vindt de turismo en de nrg-500 het beste Reageren
s.e.v.a.n. Geplaatst: 1 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2005 (bewerkt) het liefst zou ik voor de FCR- 900 kiezen want motoren gaan veel langer mee maar bij auto's zou ik de Tourismo, Banshee of Comet kiezen Bewerkt: 1 oktober 2005 door s.e.v.a.n. Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 1 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2005 Mij maakt het niet zo heel veel uit met welke auto ik rijd, Als hij maar (een beetje) hard gaat, en veel members in kunnen... Daarom rijd ik veel met de GreenWood.. Reageren
Mudi Geplaatst: 1 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2005 Mijn livelingste auto is en blijft banshee. Hij rijdt zeer snel en via uiterlijk is hij het beste Reageren
Wesley Geplaatst: 1 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2005 ik weet wel dat het om de beste auto gaat maar de racemoter nrg-500 en de "gewone" FCR-900 rijden het best en beste auto als het dan toch moet bullet wil je er zeker van zijn of die goed rijd rij dan de san fierro country endurance hoi , ik vind die turistmo en die super-GT het mooist !! Reageren
Cool Hand Geplaatst: 1 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2005 (bewerkt) Ik vind de bus het mooiste en beste transport middel, er is ruimte voor menig mensen, en het is leuk door kleine straatjes te rijden, lekker breed doen! Maar ik vind de Landstalker ook mooi, vooral als je hem geel spuit! Koos. Bewerkt: 1 oktober 2005 door Cool Hand Reageren
Insane Geplaatst: 1 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2005 ik heb wel meer vette bakken, maar bij sommige gaan ze snel in de prak en dan word ik echt gek als hij moeilijk te vinden is en/of hij getuned is. Reageren
blackpearl11 Geplaatst: 1 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2005 ik vind de beste auto de infernus,waarom? Om mee te stunten is het de beste auto die flips maakt enzovoort. Dus ik kies de infernus Reageren
Wesley Geplaatst: 1 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2005 ik vind ook alle lowriders mooi . lekker lachen . waarom ik die lowriders mooi vind dat weet ik niet . ik vind ze gewoon mooi Reageren
Baffie Geplaatst: 1 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2005 Mijn favoriete auto heb ik nog uit Vice City overgehouden, namelijk de Cheetah, als het over andere aanbevolen voertuigen gaat komt er een aardig lijstje: Elegy FCR-900 Comet Bullet Hotknife BF Injection Vortex Infernus Hotring Racer Jester Mountain Bike Club Slamvan Turismo ZR-350 Sultan Verder zijn er nog genoeg andere aan te bevelen voertuigen, maar de Cheetah vind ik de beste blijven, alhoewel de Elegy bij mij ook wel aardig wat "ontzag boezemde", perfecte wegligging, snelheid en je kunt hem prachtig tunen, Reageren
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 1 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2005 Mijn favoriete auto heb ik nog uit Vice City overgehouden, namelijk de Cheetah, als het over andere aanbevolen voertuigen gaat komt er een aardig lijstje:Elegy FCR-900 Comet Bullet Hotknife BF Injection Vortex Infernus Hotring Racer Jester Mountain Bike Club Slamvan Turismo ZR-350 Sultan Verder zijn er nog genoeg andere aan te bevelen voertuigen, maar de Cheetah vind ik de beste blijven, alhoewel de Elegy bij mij ook wel aardig wat "ontzag boezemde", perfecte wegligging, snelheid en je kunt hem prachtig tunen, ja de slamvan is ook super gaaf want je kunt hem zo super lekker tunen dat je hem amper terug kunt herkennen alleen wel jammer dat ie super rare is je kunt hem nergens vinden en hij rijd wel ergens rond maar het is 1op de 1.000.000.000 ofzoiets Reageren
Kraay Geplaatst: 1 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2005 ja de slamvan is ook super gaaf want je kunt hem zo super lekker tunen dat je hem amper terug kunt herkennen alleen wel jammer dat ie super rare is je kunt hem nergens vinden en hij rijd wel ergens rond maar het is 1op de 1.000.000.000 ofzoiets lang geleden dat ik jou hier heb gezien . Maar ik vind de slamvan ook de fijnste lowrider die er is, en netzoals jou zie ik hem ook bijna nooit rijden . de sultan vind ik ook heel fijn, 4WD en snel. De Huntley en Mesa rijden ook goed. Reageren
Le MrG Geplaatst: 1 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2005 Slamvan is idd mooi ! ook vind ik de Bullet,Turisimo,Super GT en de patriot wel leuk Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 1 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2005 Ik weet niet of ik het ooit hier wel eens heb gepost. Maar de mooiste en fijnste auto vind ik de Buffalo. De Bullet is ook een erg mooie en snelle auto. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.