Arjen Geplaatst: 1 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2005 Ik trek het liefst op in mijn eigen, met BWS opdruk, zwart met wit gekleurde Slamvan. Als het redelijk snel moet rij ik vaak op de BF-400 of op welke motor die ik ook tegenkom. Reageren
Tim14 Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2005 De Turismo is echt vet, doet me denken aan een Ferrari. Cheetah is ook gaaf, maar minder mooi. ik heb trouwens de Turismo sneller gemaakt dan de Infernus. Weet iemand trouwens een auto die op een BMW lijkt? Reageren
Kraay Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2005 De Turismo is echt vet, doet me denken aan een Ferrari. Cheetah is ook gaaf, maar minder mooi. ik heb trouwens de Turismo sneller gemaakt dan de Infernus.Weet iemand trouwens een auto die op een BMW lijkt? De sentinel wel een beetje Reageren
s.e.v.a.n. Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2005 De Turismo is echt vet, doet me denken aan een Ferrari. Cheetah is ook gaaf, maar minder mooi. ik heb trouwens de Turismo sneller gemaakt dan de Infernus.Weet iemand trouwens een auto die op een BMW lijkt? De sentinel wel een beetje Volgens mij lijkt eerder de Premier of de Courier op een BMW Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.