Ice Banana Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 ik zou iets moete vrage waar staat eigelijk de s.w.a.t. tank voor de missie end of the line want das ontzettend irri als me vrienden erover prate anders Reageren
need my speed Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 De SWAT Tank kan je alleen tijdens End Of The Line krijgen, dus.... Reageren
Freestyle Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 (bewerkt) HIER staat die S.W.A.T. tank, maar er staat geen locatie bij, wat wel moet zijn, anders slaat het nergens op, op de pagina van auto's stond ook een FBI truck, die ik nog nooit heb gezien. Misschien is het een secret . EDIT: Need my speed was me 9 seconden voor Bewerkt: 20 augustus 2005 door Freestyle Reageren
Froodooo Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 Inderdaad, hij is er alleen bij de missie 'End of the Line'. Ik denk wel dat je hem kunt krijgen met een of andere mod. Reageren
Ewoud Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 Download de noobmode op gtagames. Dan kan je hem krijgen. En jos gebruik voortaan een betere Topic Titel Reageren
Jon-asses Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 2 antwoorden na de missie end of the line en als je de noob mode download! greetz jon-asses Reageren
GTAmaniax Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 wel dom dat ie alleen in die missie te krijgen is waarom maken ze een speciaal voertuig dat zelfs water kan spuiten alleen voor die missie? je rijd er nog geen 100 meter mee Reageren
grove member Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 het is ook een tank geen infernus ofzo ik wou dat hij bommen kon gooien en hij gaat net zo snel stuk als een auto en een rhino gaat heel langzaam stuk Reageren
Big Boss Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 Je kan ook die tank in je garage zetten, en dan mission failed doen, dan staat hij in je garage. Snap niet waarom ze er zoiets inzetten, voor eén missie. Want ik heb dat nog nooit gezien met vier sterren, alleen nog maar van die idote Swat Van's. Reageren
C. Johnson Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 (bewerkt) op de pagina van auto's stond ook een FBI truck, die ik nog nooit heb gezien. Misschien is het een secret Tot op heden heb ik deze truck nog nooit zelf gezien maar van verhalen kon ik opmaken dat op het moment dat je alle sterren (wanted level) vol hebt zo'n voertuig achter je aankomt als opvolger van de normale F.B.I. Rancher. Dan is het nog zaak dit ding te stelen en als een maniak te saven want oversprayen zal wel (net als "normale" politie voertuigen ) niet mogelijk zijn. Hoewel de F.B.I. Rancher wel over te spuiten valt. Je moet echter wel een ervaren bestuurder zijn wil je heelhuids alle sterren achter je aan krijgen, met een, of meerdere auto's, zonder je leven te beeindigen. Dan zo'n truck te overmeesteren en dan ook nog eens met die truck (in bestuurbare vorm) in een spraypoint ariveren.... (zonder lame ass cheats) Sucses! (Laat me weten als het je gelukt is) Bewerkt: 20 augustus 2005 door C. Johnson Reageren
.Sharingan Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 maar wat ze zeggen dat hij in het water kan dat is ook gel*l want ik heb het met NOOBMODE gedaan en hij dreef nie eens es Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.