Twenty Eyes Geplaatst: 3 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2005 je bent er maar 2weken denk mee bezig hoor ik zal eens kijken of ik tijd heb.ben al bezig over een paar dagen is het denk klaar. het is niet voor mij he maar voor peter99. Dus dat je het niet zomaar onnodig voor mij maakt. Maar ik denk dat alle textures niet eens passen in dit forum. of wel? Reageren
peter99 Geplaatst: 4 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2005 nee ,natuurlijk ga ik niet overhaasten ,haastige spoed is zelden goed Reageren
bigG Geplaatst: 4 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2005 (bewerkt) Deze wil ik graag, het glas bij de uitzichttoren (dus het blauwe) en die aantal ramen op het onderste stuk: Ik wil graag 2 textures hebben, ik heb een plaatje van een gebouw en ik moet de texture hebben van de ringen en de koepel van dit gebouw: BVD Bewerkt: 26 november 2005 door bigG Reageren
Twenty Eyes Geplaatst: 4 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2005 Deze wil ik graag, het glas bij de uitzichttoren (dus het blauwe) en die aantal ramen op het onderste stuk: Ik wil graag 2 textures hebben, ik heb een plaatje van een gebouw en ik moet de texture hebben van de ringen en de koepel van dit gebouw: BVD waarvoor zijn die objecten? Future of vice? Reageren
gangster28 Geplaatst: 4 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2005 (bewerkt) nee ,natuurlijk ga ik niet overhaasten ,haastige spoed is zelden goed ik heb nu al iets van 500 textures van gta3 met alpha. en ik upload hem want ik ga ze niet allemaal posten. ik ga er nu weer aan werken denk dat ik vandaag of morgen die van gta3 af heb. Bewerkt: 4 oktober 2005 door gangster28 Reageren
Twenty Eyes Geplaatst: 4 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2005 JA hoezo vraag je dat? ik vind ze erugh mooi eigenlijk. Zitten er veel bugs in jou ontwerpen of haal je die altijd weg? Reageren
bigG Geplaatst: 4 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2005 Heb je het tfov topic doorgekeken? Zoja dan kan je wel zien dat er nagenoeg geen bugs in mijn objecten zitten maar jammer genoeg lukt het nog niet met mappen dus kan ik ze niet testen. Maar zullen we weer ontopic gaan? Reageren
007 RoadRunner Geplaatst: 4 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2005 Dit keer is m'n request voor GTA: amsterdam maar voor washington zijn ze ook nog welkom Reageren
Twenty Eyes Geplaatst: 4 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2005 (bewerkt) Ik heb textures nodig voor dit object. klik hier Het moet zo worden als dit object. klik hier Bewerkt: 4 oktober 2005 door naim Reageren
Big-Bear Geplaatst: 4 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2005 Wrom zitten jullie heir zo te spammen, en mensen neem eens van me aan, dat hier gewoon geen texturs worden gepost, ehts is moeilijk en ICK is met meerdere projecten bezig gebruik dan ff Google voor textures Reageren
Achille Geplaatst: 4 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2005 Ik heb textures nodig voor dit object. klik hierHet moet zo worden als dit object. klik hier mischien kan je er wat uitknippen? Reageren
peter99 Geplaatst: 5 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2005 ik zoek de textures ,gras ,wegen ,strand , van gta vc Reageren
Twenty Eyes Geplaatst: 5 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2005 Ik heb textures nodig voor dit object. klik hierHet moet zo worden als dit object. klik hier mischien kan je er wat uitknippen? Oke! heel mooi. Ik zal hem proberen een beetje te vervormen Reageren
bigG Geplaatst: 5 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2005 ik zoek de textures ,gras ,wegen ,strand , van gta vc Beetje rondzoeken en je komt overal: weg texture gras texture zand texture gras naar zand texture Met dank aan Wauzie voor de laatste 3. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.