~> GizmO <~ Geplaatst: 26 november 2005 Rapport Geplaatst: 26 november 2005 Heb je aan me bijlage? Reageren
bigG Geplaatst: 26 november 2005 Rapport Geplaatst: 26 november 2005 (bewerkt) Bedankt, ik heb hem gebruikt. Maar ik heb er nog een paar nodig, kan iemand mischien de textures van de automaten (snoep, eten, drinken) uit gta sa halen? Edit: ik heb een leuke, gezellige, texture nodig voor een bank, het is voor een chilroom in een kantoorgebouw. Edit2: ik heb ook 2 snoepautomaten texture's gezien in GTAIII, bij 8-ball staat er in ieder geval eentje. Bewerkt: 8 december 2005 door bigG Reageren
Flame^ Geplaatst: 10 december 2005 Rapport Geplaatst: 10 december 2005 *bump* Ik wil graag de "grijze" kleur als texture. Het liefst in 128x128/256x256 formaat. Ook moet het een .BMP of een .tga zijn. Eventueel ook de blauwe. Ik hoop dat dit lukt, want anders moet ik weer van die überlelijke "basis" kleurtjes gebruiken . Link: http://www.nebulousdesigns.com/portfolio/3...lue_claw_01.jpg Reageren
bigG Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Heeft iemand nog een leuke voordeur texture liggen? Het is voor mijn huisje, BVD. Reageren
Wazuup Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Heeft iemand misschien mooie rode dakpannen? Greetz Wazuup Reageren
bigG Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Ja die heb ik, deze zatten bij Sketchup en ik heb er al .BMP van gemaakt, de afmeting is ook goed (128x128): Reageren
gybrus Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 (bewerkt) @ wazuup. ik heb rode kopperen dak pannen mischien heb je hier iets aan.. (ik gebruik hem voor de rs mod) Als je hem uvw mapt is het het mooist als je breete 2 in geefd en hoorte 1(of lengte) Of anders om licht er aan hoe ie er op licht. Bewerkt: 3 januari 2006 door gybrus Reageren
Wazuup Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 (bewerkt) @Big G Niet helemaal wat ik zocht maar toch bedankt Ey Gybrus bedankt daar heb ik wel wat aan Greetz Wazuup Bewerkt: 3 januari 2006 door Wazuup Reageren
ViceAgent Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 [..]is die mischien iets dat je zoekt? Deze texture kan ik goed gebruiken! Ik had hem niet aangevraagd maar nu ik hem hier zie staan.. Bedankt! Reageren
Goliat Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 (bewerkt) Heeft iemand een texture van vel rode met witte tegels? Bewerkt: 6 januari 2006 door daviha Reageren
Goliat Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 eigelijk wel want ik ben bezig aan een MC donalds mod, heb je anders een alleen rode vloer? Reageren
Flame^ Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 Ik zoek een mooie texture voor iets als een pleintje. Het moet dus een "stenen" texture zijn. Ik hoop dat iemand me hier aan kan helpen. Reageren
Blastov Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 Ik zoek een mooie texture voor iets als een pleintje. Het moet dus een "stenen" texture zijn. Ik hoop dat iemand me hier aan kan helpen. Dit, maybe ? Reageren
Goliat Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 Ik hoop dat je er iets aan hebt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.