Nickonly Geplaatst: 25 maart 2006 Rapport Geplaatst: 25 maart 2006 Gewoon ieder deel van 'n hijskraan zoals op 't plaatje: (Even snel met paint gemaakt) dus : -De ijzeren delen van de toren en de giek (die horizontale arm). -De controle cabine. -Het contra gewicht. -De kabel. -En dat stuk waar de kabel aan hangt. Alvast bedankt! Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 25 maart 2006 Rapport Geplaatst: 25 maart 2006 (bewerkt) Ik denk dat dit wel wat is voor je kabel. Hier een texture voor je haak waar de kabel aan hangt. Voor het contragewicht. Miss is dit ook nog te gebruiken. En misschien is dit iets voor je kabine. Ik hoop dat je hier wat aan hebt. Bewerkt: 25 maart 2006 door ~> GizmO <~ Reageren
Nickonly Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 Ik wil geen tupic bumpen, maar ik heb gewoon textures nodig. Namelijk voor vleugels van deze vorm (ook de achter vleugels): Ik kan nergens iets vinden op 't internet dus of iemand ze wil maken (het lieft in grijsachtige kleur). Bedankt! Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 Wat voor textures wil je precies? Iets duidelijker alsjeblieft, dan kunnen we je ook beter helpen. Reageren
Nickonly Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 Nou, ik heb dus textures nodig voor een vliegtuig wat ik aan het maken ben. Wat ik al heb: alleen de motoren helemaal en de wielen zelf (dus niet de rest van het landingsgestel). Wat ik nog nodig heb: de romp -het word een soort legerachtig vliegtuig dus in kleur grijs/wit camoflage. de vleugels -ook ongeveer de zelfde kleur. het landings gestel -je weet wel wat dat is. Ik heb dus textures nodig voor een vliegtuig, vooral de vleugels. Die heb ik dus nodig in camoflage achtige kleur en dat het ook echt op een vliegtuig lijkt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.