poenny Geplaatst: 15 juli 2004 Rapport Geplaatst: 15 juli 2004 wil mij iemand helpen want ik snap het nog niet met die auto`s er in zetten leg het effe duidelijk uit Reageren
Arjen Geplaatst: 15 juli 2004 Rapport Geplaatst: 15 juli 2004 http://www.gtagames.nl/forum/index.php?showtopic=1018 Kijk even in deze topic. Als je dan nog vragen hebt stel ze hier. Tenminste, ik denk niet dat je nog vragen hebt daarna. Reageren
poenny Geplaatst: 15 juli 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juli 2004 http://www.gtagames.nl/forum/index.php?showtopic=1018Kijk even in deze topic. Als je dan nog vragen hebt stel ze hier. Tenminste, ik denk niet dat je nog vragen hebt daarna. IK SNAP HET NOG NIE HOOR!! Reageren
Eclipse Geplaatst: 15 juli 2004 Rapport Geplaatst: 15 juli 2004 snap je dit???? Zo installeer je voertuigen met de Img tool 1.3 - Allereerst zet je bij al je bestanden van Vice City het alleen-lezen uit. - Download de Img Tool 1.3 hier - Daarna download je een van de wagenmods op GTA-games.nl hier - Vervolgens pak je het bestand uit dat je hebt gedownload - Als je dat heb gedaan open je de Img Tool 1.3 en open je het bestand: C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto Vice City\models\gta3.img - Daarna kijk je in je mod hoe de filetjes heten. Bijv. stinger.txt en stinger.ddf - Je gaat dan terug naar de img tool en drukt op edit en daarna op find…Dan typ je de naam van heb bestanje in (in dit geval gewoon stinger) Je krijgt dan die 2 bestandjes in de lijst te zien. - Vervolgens verwijder je de bestandjes (p.s. je kan ook eerst een backup van de bestandjes maken…Je doet dan eerst bovaan commands en dan extract…Geef dan de locatie en een klaar) - Nu moet je op commands en op add drukken om het nieuwe bestandje toe te voegen. Je doet dit dan met alle2 de bestandjes. - Nu doe je commands en archive rebuilt (dit duurt enige tijd) en je bent klaar!!!! Suc6 ermee!!! Reageren
poenny Geplaatst: 15 juli 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juli 2004 wat bedoel je met zet al je bestanden van vice citty het aleen-lezen uit Reageren
poenny Geplaatst: 15 juli 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juli 2004 en hoe delete je dat progammatje dan? Reageren
Eclipse Geplaatst: 15 juli 2004 Rapport Geplaatst: 15 juli 2004 ga naar de map rockstargames (die staat onder program files) klik daar met de rechten muisknop op...doe dan eigenschappen en dan staat onder ergen alleen-lezen aangevinkt...die moet je uitvinken en op toepassen drukken btw: niet dubbelposten, gebuik de editknop Reageren
poenny Geplaatst: 15 juli 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juli 2004 (bewerkt) waar kun je de nieuwen auto`s vinden dan ? :rolleyes: Bewerkt: 15 juli 2004 door poenny Reageren
Eclipse Geplaatst: 15 juli 2004 Rapport Geplaatst: 15 juli 2004 gewoon het bestandje aanklikken in de img tool en op de delete knop drukken Reageren
Le Freak Geplaatst: 15 juli 2004 Rapport Geplaatst: 15 juli 2004 waar kun je de nieuwen auto`s vinden dan ? :rolleyes: Wat bedoel je? In het spel zelf? Is het installeren al gelukt? Reageren
killerbee Geplaatst: 15 juli 2004 Rapport Geplaatst: 15 juli 2004 je kan ook een mod installer downloaden da gaat makkelijk dat gebruik ik Reageren
Jeffrey S Geplaatst: 19 juli 2004 Rapport Geplaatst: 19 juli 2004 (bewerkt) Hey Rambo, ik heb jou uitleg opgevolgd,ik wilde zelf de PCJ600 vervangen door één of andere suzuki,toen ik die vervangen had en op zoek ging naar die motor was het nog gewoon de PCJ600 maar dan met witte (niet getekende) stukken erin zoals de wielen,toen ik later weer wat had vervangen deed het hele spel het niet meer en kon ik hem opnieuw installeren :angry: Bewerkt: 19 juli 2004 door Jeffrey S Reageren
Eclipse Geplaatst: 19 juli 2004 Rapport Geplaatst: 19 juli 2004 dan moet je toch iets fout hebben gedaan....want bij de meeste doe hij het wel Reageren
Jeffrey S Geplaatst: 19 juli 2004 Rapport Geplaatst: 19 juli 2004 dan moet je toch iets fout hebben gedaan....want bij de meeste doe hij het wel Kan het zijn dat auto's veranderen alleen kan als je ook de originele GTA-VC hebt? (Heb die nu besteld,copie is naar de klote,elke keer gaat zit het spel vast) Reageren
Eclipse Geplaatst: 19 juli 2004 Rapport Geplaatst: 19 juli 2004 volgens mij maakt dat niet veel uit want een kennis van mij heeft ook een kopie en daar doen mods het ook Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.