Jeffrey S Geplaatst: 19 juli 2004 Rapport Geplaatst: 19 juli 2004 Quot uit een andere post: '' 'k raad je aan geen mods te installen... ze hebben er uiteindelijk voor gezorgd dat ik vice city niet meer kan spelen <_< wel érg ingrijpende mods'' Dit had ik dus ook toen ik mijn mods installeerde <_< Zowel bij GTA3 en GTA Vice City <_< Heeft iemand nog mods die af of juist aan te raden zijn? :unsure: Reageren
Le Freak Geplaatst: 19 juli 2004 Rapport Geplaatst: 19 juli 2004 De mods op GTAgames.nl met een uitroepteken ervoor zijn allemaal aanraders! Voor Gebouwen mods raad ik de mods van Sixplosion aan. Ga naar de Mods Download Database! Reageren
Jeffrey S Geplaatst: 19 juli 2004 Rapport Geplaatst: 19 juli 2004 (bewerkt) Mwah,niet veel interessante voertuigen,meeste zijn fantasie. Auto skins haal ik hier: www.......com GEEN URL's Bewerkt: 19 juli 2004 door Joriz Reageren
Eclipse Geplaatst: 20 juli 2004 Rapport Geplaatst: 20 juli 2004 Mwah,niet veel interessante voertuigen,meeste zijn fantasie.Auto skins haal ik hier: www.......com GEEN URL's in de toekomst komen er nog wel vette wagens in te staan als meer mensen met de ZModeller kunnen werken...dus nog ff w8ten Reageren
Jeffrey S Geplaatst: 21 juli 2004 Rapport Geplaatst: 21 juli 2004 ''- Daarna kijk je in je mod hoe de filetjes heten. Bijv. stinger.txt en stinger.ddf - Je gaat dan terug naar de img tool en drukt op edit en daarna op find…Dan typ je de naam van heb bestanje in (in dit geval gewoon stinger) Je krijgt dan die 2 bestandjes in de lijst te zien.'' En als je nou maar 1 van de 2 bestanden hebt? Bijv; Bij een mod voor de PCJ600 stonden 3 bestanden; genaamd PCJ600.dff PCJ600.col en PCJ600.txd. Maar in IMG staat alleen maar PCJ600.dff of PCJ600.TXD,dat weet ik niet zeker meer,hoe werkt het dan,wat moet je dan vervangen door wat? Reageren
Eclipse Geplaatst: 21 juli 2004 Rapport Geplaatst: 21 juli 2004 dan staan je bestanden niet in alfabetische volgerde...zet ze in alfabetische volgorde of druk op F3...dan krijg je het volgende bestand met dezelfde naam en dan van .col hoef je volgens mij niet (verbeter me als ik het fout hem)...tenminste ik doe hem nooit en hij werkt wel Reageren
samus (gast) Geplaatst: 26 juli 2004 Rapport Geplaatst: 26 juli 2004 hey dattis volgens mij waar, I'm not sure,... maar ik d8 van wel ik zal ff kijken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.