Jump to content

A Home In The Hills

Recommended Posts

Geplaatst:

hey...... ik doe nu de missie "a home in the hills" ik heb het al een behoorlijk aantal keer geprobeerd maar het wil dus niet lukken.

mijn body vest en leven raakt erg snel op. ik zoek dan wel dekking enz... maar t wil niet.

ligt er ergens in het huis van die missie ook een body vest?

ik heb al wel een body vest op het dak gezien en een hartje in een kamer in het huis.... maar is er nog meer in het huis??

:t

Geplaatst:

Er ligt nog Body Armor in een kamer bij die lange gang in het begin.

Het is ook gemakkelijk als je je maximum health hebt (de lengte van je levensbaar).

En een minigun op rocket launcher kan ook altijd van pas komen.

Geplaatst:

je moest een gepaste topic titel pakken

kijk hier

ontopic:

je kan het beste een goed plaatsje zoeken om dekking te zoeken en bukken richten schieten herhalen ;)

Geplaatst:

okeej dankje... dan ga ik daar maar eens kijken.....

en moet ik zelf ook zoveel mogelijk schieten of moet ik die mannetjes in het zwart hun werk laten doen... dus dat die de ballas dood schieten?!

Geplaatst:

en moet ik zelf ook zoveel mogelijk schieten of moet ik die mannetjes in het zwart hun werk laten doen... dus dat die de ballas dood schieten?!

Die mannen van Woozie schieten nogal.... scheef.

Ze zullen je wel goed helpen door een paar vijanden af te maken, maar probeer zelf zoveel mogelijk dekking te zoeken en ballas af te maken ;)

Op het einde moet je nog een bendeleider achtervolgen... dus de missie is nog lang niet afgelopen ;)

Geplaatst:

Die mannen van Woozie schieten nogal.... scheef.

Ze zullen je wel goed helpen door een paar vijanden af te maken, maar probeer zelf zoveel mogelijk dekking te zoeken en ballas af te maken ;)

Op het einde moet je nog een bendeleider achtervolgen... dus de missie is nog lang niet afgelopen ;)

ja klopt dat heb ik gemerkt... ze schieten zo door me heen als ik langs ze loop haha. :$

dankje voor de hulp ;)

Geplaatst: (bewerkt)

Geduld hebben en zuiver schieten..

ALs je op het dak land, blijf wat naar achteren en gebruik de sniper rifle om de gansters of te knallen. Als je rustig blijft en goed schiet, overleven alle drie je companen. Ook heb je op deze manier maximaal health en armor voordat je het huis in gaat.

Eenmaal binnen wordt er altijd een van je companen afgeknald - daar is niks tegen te doen.

Ga niet als gek de gang in stuiven om alles neer te knallen. Stapje voor stapje en concentreer je op de gansters die aan het eind van de gang op je af komen. Ga niet te snel, maar laat je companen de kans om de kamers leeg te schieten.

<<ook altijd belangrijk... zorg ervoor dat je altijd een maximaal aantal kogels in je magazijn hebt voordat je doorloopt. desnoods even de laatste kogels schieten zodat je weer een vol magazijn hebt. Niks zo vervelend als Carl midden in een vuurgevecht van magazijn gaat wisselen. Dit kost altijd veel te veel armor/health >>

In de tweede kamer links in de gang is een armor verstopt.

Kijk af en toe om, want de gangsters komen ook van buiten.

Op deze manier haal je het eind van de gang, met max. health en bijna max armor, en ook nog een van je companen.

Neem nu de tijd om de gansters onder aan de trap af te knallen. Linksaf zijn er nog wat gansters die vanuit de kamers schieten. Afknallen! Hier is ook een max health te vinden.

Als je zover bent, is een beetje health genoeg om deze missie af te maken. Je moet Big Poppa volgen, maar je hoeft niet te haasten. Rustig de gansters afknallen die je tegen komt. Neem de tijd, Big Poppa raak je niet kwijt.

Eenmaal voorbij het zwembad volg je hem naar buiten..

Dan is het een kwestie van achtervolgen en van de weg af duwen, of een drive-by doen.

PS: Deze missie is gelijk een goede oefening voor End of the Line.

Bewerkt: door Hollo
Geplaatst:

Ikzelf zeker 7 keer, Big poppa ontsnapte steeds.Maar met wat hulp van het GTAforum is het eindelijk toch gelukt!(bedankt jongens! :klap: )

Maar dat is niet belangrijk, back on-topic!

Geplaatst:

Ik weet nog wat je kan doen

je kunt eerst 12 ambulance en viligante evels doen jehbt dan als je dat weet:

150 health en 150 armor misschien zal het wel gaan

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...