arnold-jansen-1 Geplaatst: 30 december 2023 Rapport Geplaatst: 30 december 2023 Kan iemand mij vertellen hoe ik de numero uno trofee kan halen, ik ben bijna 700 uur bezig en heb alles al 1000x geprobeerd Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 30 december 2023 Rapport Geplaatst: 30 december 2023 Als je die trofee wilt ontgrendelen moet je eerste worden in de volgende activiteiten: - Deathmatch - Team Deathmatch - Air Race - Land Race Standard - Land Race GTA - Land Race Rally (als bestuurder of als co-bestuurder) - Sea Race - Arm Wrestling (minimaal 1 ronde) - Darts (minimaal 1 leg) - Golf (minimaal 1 hole) - Tennis (minimaal 1 set) - Shooting Range (win 1 van de volgende dingen; cover target, random target of target grid match) - Parachuting (de hoogste score en als eerste de grond raken) - Een Gang Attack voltooien - Alle 10 de rondes in de survival mode voltooien Bovenstaande is nog best wel een behoorlijk lijstje en als je daar niet consequent mee bezig bent geweest kan het maar zo zijn dat je een of meerdere van de bovenstaande punten niet hebt voltooid. Misschien even deze stap voor stap af en ben benieuwd of het je dan lukt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.