hiphopmodders Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 (bewerkt) Weet iemand hoe je een save game kan veradneren.. zorgen dat je op een bepaalde missie bent en alles stads vol zijn.. Of kan dit eigenlijk helemaal niet..? Pleas help (heb het nodig voor een mod..) Bewerkt: 20 augustus 2005 door hiphopmodders Reageren
Inkkiller Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 PatrickW heeft een Savefile Editor gemaakt voor vc waarmee je savefiles kunt aanpassen, maar voorlopig kun je er enkel car_generators mee wijzigen. Reageren
hiphopmodders Geplaatst: 20 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 Ohh.. Maar is er geen andere manier in SA om de safe files de veranderne? nog bdankt Reageren
PatrickW Geplaatst: 21 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 Met mijn savefile editor kun je inderdaad alleen car_generators aanpassen en dan ook alleen in VC. Voor SA zijn er nog geen savefile editors.. Je kunt op die manier dus geen missies op "passed" zetten. Reageren
hiphopmodders Geplaatst: 21 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 Ik wil niet aanhoudend zijn.. maar kan je ook niet sorgen dat je de stats bijvuldt zoals biking skills helemaal vol is ofsow? Thanx Reageren
PatrickW Geplaatst: 21 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 Er bestaat uberhaupt nog geen savefile editor voor SA, voorzover ik weet. Dus helaas... Reageren
Matiscus Geplaatst: 21 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 Of dowload op gtagames.nl het 100%savegame dan heb je alles vol. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.