Jump to content

uitgespeelt

Recommended Posts

• Reacties 37
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• gta master 34

14

• Ruurd31

4

• Hollo

3

• commando

2

Geplaatst:

Ik denk dat het er vanaf hangt of je het uitspeelt, of uitspeelt op 100%. Ik denk dat als je alleen voor de missies gaat (het spel dus afraffelt) dan kan je het best wel snel doen.

Ik deed er, om op 100% te komen, een week of drie-vier over. Maar dit is dus alleen in de avond uren en weekeinden. Ik denk dat als je er voor gaat zitten en je hebt alle tijd, dan kan het wel in een paar dagen. Maar of het dan nog wel leuk is?

En ja, ik speel nog steeds. Restpuntjes zoals alle dates op 100%, en ook alle unique jumps. En wat save-games van anderen spelen.

Geplaatst: (bewerkt)

zeggen julie nog wat :?

Ik heb je al eens vertelt dat je geduld moet hebben, niet iedereen hoeft persee gelijk te reageren, het is zelfs niet verplicht.

En gebruik a.u.b de EDIT-knop om je bericht te bewerken. De edit knop staat rechts boven aan je eigen bericht.

Je mag geen 2 posts of meer van jezelf onder elkaar.

Bewerkt: door .Levi.

Ik probeerde niet meer dan een stuk of drie per dag te doen. Ik deed in het begin ook veel van de submissies. Ik begon met de ambulance missie (zou iedereen mee moeten beginnen) en de taxi missies. En heel veel firetruck missies voor het geld (en natuurlijk om fireproof te zijn).

Ik wou ook niet Los Santos verlaten (green sabre) voordat ik alle assets had gekocht.

Ik heb het aan het eind zo gepland dat ik, na het uitspelen van End of the Line, gelijk 100% had. Ik heb dus gewacht met de laatste missie, en heb eerst alle collectables (oysters, horse shoes, tags) gedaan. Ik wou gewoon met End of the Line het spel ook echt uit hebben gespeeld. Ik weet nog dat met GTA VC het toch niet helemaal bevredigend was om 100% te halen terwijl ik het spel eigenlijk al had uitgespeeld.

Bewerkt: door Hollo
Geplaatst:

maar jij hebt hem wel heel; snel uit gespeelt vint en hoeland deed jij dan over de andre gta,s

Geplaatst:

ik deed er 1 a2 maanden over omdat ik bij een missie de deur niet vond om binnen te komen en de missie te beginen.. :{

Geplaatst:

Ik probeerde niet meer dan een stuk of drie per dag te doen. Ik deed in het begin ook veel van de submissies. Ik begon met de ambulance missie (zou iedereen mee moeten beginnen) en de taxi missies. En heel veel firetruck missies voor het geld (en natuurlijk om fireproof te zijn).

Ik wou ook niet Los Santos verlaten (green sabre) voordat ik alle assets had gekocht.

assets wat is dat

Heel veel langer. Wat toen was alles nog nieuw.

Ik denk dat iemand die GTA VC of GTA3 nooit heeft gespeeld, GTA SA (zeker in het begin) veel moeilijker vindt.

Ik zat met GTA3 me ook telkens te verbazen over het spel. Die geweldige vrijheid, de eye candy, de humor.. Ik zat het er gewoon van te genieten.

EDIT: in GTA VC (tenzij ik me vergis) waren alle gebouwen die je kocht assets. In GTA SA zijn assets alleen die gebouwen waar je geld mee verdient. Wang Cars en Zero en zo.

Bewerkt: door Hollo
Geplaatst:

ik heb gta 3 alle opdrachten gedaan maar niet 100%

maar in gta san heb je van die dingen die moet je onder spuitenn moet voor de volle honders % :?

zeggen julie nog wat :?

3x dubbel post en daarna nog 2x :@

heb ej da tnodig
praat voortaan netjes ABN

forum regels

:sigaar:

on-topic

ik deed er om de verhaal lijn uit te spelen 1 week over _O_

en voor de 100 procent 1,5 week

COMMANDO ph34r.gif

Bewerkt: door commando

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...