Jump to content

uitgespeelt


gta master 34

Recommended Posts

  • Reacties 37
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • gta master 34

    14

  • Ruurd31

    4

  • Hollo

    3

  • commando

    2

Ik deed er een maand over 4 over :puh:

Maar dat komt vooral omdat ik niet zo vaak en lang speelde. Soms een hele week niet.

En met uitspelen bedoel ik alleen de storyline.

Bewerkt: door Gunslinger
Link to comment
Delen op andere websites

kunnen wij hier geen poll van maken?

tjah brokentable had vroeger ook veel op mij geschreeuwt:p ik was bang dat ik werd gebanned

EDIT: ik deed er een halfjaar om omdat ik in het internaat zit en ik mag dat spel niet meebrengen omdat het teveel scheldwooden bevat

Bewerkt: door love the gang
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Ik speel het al sinds dat ik het heb.. ik heb hem al meerdere x'ren gedaan maar mijn zusjes en broertjes verwijderen hem perongelijk of saven erover heem.. Wij mogen het alleen maar 's avonds spelen van mijn ouders.. Ze denken als wij het niet 's avonds doen dat wij niet genoeg tijd aan school besteden en daarom mogen wij al'leen 's avonds.. ik heb o0wk nog 2 broertjes.. die ook willen computeren dus ik zit elke avond een half uurtje tot 3kwartier gta te spelen en nog even op MSN en op dit leuke forum! Ik ben voor de zomervakantie nog begonnen met de savegame die ik nu heb.. en ik ben nu nog steeds bezig om de honderd %'ten te halen.. ik zit nu op 98.98%.. en ben ongeveer 67uur bezig zag ik laatst!

En ik probeer neit te cheaten.. hoe meer ik het spel speel deste meer dingen leer ik kennen.. want ik wist eerst niet hoe je sexappeal omhoog moest krijgen dus daarvoor heb ik 1x gecheat (ik wou graag alle 6''de vriendinnen te hebben).. en ik kon geen oysters vinden.. Ik kon ze wel maar als je op de leger basis was dan kreeg je 5 politie dus daarvoor heb ik 2x gecheat! Goed toch?

P.S. ik ben voor de 3e x bezig omdat mijn broertjes en zusjes hem af en toe perongelijk verwijderd hebben, of erover heen hebben gesaved! Hoeveel missies moeten jullie nog?

Iedereen nog veel suc6!!! Groetjes Ruurd!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...