gta master 34 Geplaatst: 20 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 10 per dag Reageren
gta master 34 Geplaatst: 20 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 10 per dag en hoeland deed je de over om gta vic cidi Reageren
gta master 34 Geplaatst: 20 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 10 per dag hoelang deed je de over om de ander gta uit te spele Reageren
.Levi. Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 gta master 34 nu ben ik het zat! Je krijgt van mij een warn omdat ik je al vaak genoeg heb gewaarschuwd waaronder ook veel meer andere leden. Dubbelposten doe je niet, en dat moet je nou wel eens weten. Reageren
gta master 34 Geplaatst: 20 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 deed jij de 10 per dag en heolang deed je over de andre gtas dan Reageren
gta master 34 Geplaatst: 20 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 sorei zal ik wat dingen sluiten dan Reageren
.Levi. Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 Doe je het weer dubbelposten.. Gebruik eens de EDIT knop om je bericht mee te bewerken. Je mag geen 2 post van jezelf onder elkaar. Nog 1 keer een dubbelpost van jou hier in dit topic, en hij gaat op slot. Reageren
Mpp Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 IK dee er 1 maand over gta rulez Reageren
Gunslinger Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 (bewerkt) Ik deed er een maand over 4 over Maar dat komt vooral omdat ik niet zo vaak en lang speelde. Soms een hele week niet. En met uitspelen bedoel ik alleen de storyline. Bewerkt: 20 augustus 2005 door Gunslinger Reageren
love the gang Geplaatst: 22 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2005 (bewerkt) kunnen wij hier geen poll van maken? tjah brokentable had vroeger ook veel op mij geschreeuwt:p ik was bang dat ik werd gebanned EDIT: ik deed er een halfjaar om omdat ik in het internaat zit en ik mag dat spel niet meebrengen omdat het teveel scheldwooden bevat Bewerkt: 22 augustus 2005 door love the gang Reageren
big smoke 2 Geplaatst: 22 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2005 mm okey warom zit je internaat dan oja nog een ding ben het gta masta 34 sorei van et dubbelposten Reageren
Mark B. Geplaatst: 22 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2005 Ik deed er ook 1 maand over, ongeveer.. @big smoke 2: kun je mischien wat duidelijker typen??? Reageren
Big Boss Geplaatst: 23 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2005 Ik deed er ongeveer 3 maanden over voor Storyline.Ben nu bezig 100%. PS: mag SA alleen in het weekend spelen van men ouders Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 11 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2005 Ik speel het al sinds dat ik het heb.. ik heb hem al meerdere x'ren gedaan maar mijn zusjes en broertjes verwijderen hem perongelijk of saven erover heem.. Wij mogen het alleen maar 's avonds spelen van mijn ouders.. Ze denken als wij het niet 's avonds doen dat wij niet genoeg tijd aan school besteden en daarom mogen wij al'leen 's avonds.. ik heb o0wk nog 2 broertjes.. die ook willen computeren dus ik zit elke avond een half uurtje tot 3kwartier gta te spelen en nog even op MSN en op dit leuke forum! Ik ben voor de zomervakantie nog begonnen met de savegame die ik nu heb.. en ik ben nu nog steeds bezig om de honderd %'ten te halen.. ik zit nu op 98.98%.. en ben ongeveer 67uur bezig zag ik laatst! En ik probeer neit te cheaten.. hoe meer ik het spel speel deste meer dingen leer ik kennen.. want ik wist eerst niet hoe je sexappeal omhoog moest krijgen dus daarvoor heb ik 1x gecheat (ik wou graag alle 6''de vriendinnen te hebben).. en ik kon geen oysters vinden.. Ik kon ze wel maar als je op de leger basis was dan kreeg je 5 politie dus daarvoor heb ik 2x gecheat! Goed toch? P.S. ik ben voor de 3e x bezig omdat mijn broertjes en zusjes hem af en toe perongelijk verwijderd hebben, of erover heen hebben gesaved! Hoeveel missies moeten jullie nog? Iedereen nog veel suc6!!! Groetjes Ruurd! Reageren
Dizzee Geplaatst: 11 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2005 Op het moment, ben ik bezig met de storyline uit te spelen en een snelle tijd te halen. Ben nu in sf en heb 3 uur gespeeld, dus ik ga voor de 10 uur! Ik hou jullie op de hoogte. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.