kaaskoekje Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 Hey, ik ben op zoek naar een Sentinal. Maar waar rijd 'ie rond? Ik weet dat 'ie ergens in LS staat, maar daar issie opslot, en met een Valet uniform lukt het ook niet! :S Weten jullie waar 'ie rond rijd? Reageren
Rullez Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 kijk op ww.gtagames.nl enzovoort Reageren
Big Boss Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 (bewerkt) Hij rijd wel veel in Los Santos rond, bij het vliegveld dacht ik. Edit: slotjes vragen mag niet! Bewerkt: 20 augustus 2005 door GTA-lover Reageren
Rullez Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 hij rijdt ovveral rond :'D Reageren
Dri3s Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 (bewerkt) kijk op ww.gtagames.nl enzovoort Wow!! Nu is hij goed geholpen!! Op gtagames kijken! Ten eerst: Je moet in de WT kijken. Ten tweede: De sentinel in de WT is op slot zoals kaaskoekje zei. Ten derde: niet om slotjes vragen. Als dit moderator gedrag is dan spijt het me maar dit moest ik gewoon even zeggen. Dus als je die Sentinel wilt die op slot is zul je hem in je garage moet plaatsen, die doe je als volgt: je neemt een towtruck of tractor (kijk in de WT waar ze staan) en haak de Towtruck/Tractor aan de Sentinel. Nu kun je NUM8 en NUM2 (dit zijn de stadaard toetsen) gebruiken om zijn voorwielen in de lucht te hangen. En nu kun je ermee wegrijden. Bewerkt: 20 augustus 2005 door Dri3s Reageren
bjorn13 Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 *klik hier voor senitel * daar vindje hem.. Reageren
NickDrake Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 er staan er 2 op de aangegeven kaart klik voor kaart @ dri3s,er staan er 2 bij elkaar volgens mij is 1tje niet altijd op slot @ zonnet niet dubbelposten,je spamt Reageren
bjorn13 Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 @ zonnet niet dubbelposten,je spamt waar zie jij hem DUBBELPOSTEN? hij post niet dubbel!! Reageren
Big Boss Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 Twee bij elkaar? Dat kan niet Volgens mij, er staat Export Gerelateerd, dus is er daar toch maar een van? Toch? Reageren
kaaskoekje Geplaatst: 20 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 Moet je 'm dan met de tractor in de Pay 'n Spray doen? Reageren
.Levi. Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 Je moet eens in San Fierro rond kijken ik zie er daar heel veel van rond rijden. Export gerelateerd is volgens mij dat als je kan exporteren, dat hij dan wel open kan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.