Ben007 Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 net voor je de Graver bridge op rijdt (vanuit San fierro de brug oprijden)een stuk weg naast de weg waar je op rij. voorwat is dat bedoelt? meer info please ! Reageren
Jowx Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 (bewerkt) dat komt door een aardbeving, in de zee is ook een breuklijn te vinden, dit wijst op de breuklijn van San Fransisco, dat stad waar San Fierro op is gebaseerd. San Fierro staat bekend om aardbevingen, maar ze komen in het spel niet voor. jowx Bewerkt: 20 augustus 2005 door jowx Reageren
SWYV Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 breuklijnen in gta sa??? PM me dan om te zeggen waar dat ligt anders offtopic Reageren
rick15465 Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 (bewerkt) breuklijnen in gta sa??? PM me dan om te zeggen waar dat ligt anders offtopic dit ligt onder de carver bridge daar ligt een hele lijn door de bodem sorry dat dit off-topic was ik hed niet goed gelezen maar nu weet iedereen het die hier kijkt Bewerkt: 20 augustus 2005 door rick15465 Reageren
Studio Salamanca Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 er staat ook in het san andreas boekje dat je bij het spel kreeg: DOHERTY deze wijk ligt in de industriële sector van san fierro en bestaat uit pakhuizen (...) in 1988 werd doherty verwoest door een aardbeving, die een aantal blokken met de grond gelijk maakte en een groot aantal huizen vernielde. hoewel de wijk weer bijna volledig is herbouwd, zijn er nog steeds sporen te zien van de gevolgen van de aardbeving en dat stuk snelweg is dus nog een van de sporen van die aardbeving Reageren
W3sl3y Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 Goed gevonden Studio Salamanca. Alleen hadden ze die breuklijn wel wat duidelijker mogen maken. Reageren
Aloyz Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 het spel is waarschijnlijk ook vernoemd naar die breuklijn, de breuklijn heet de San Andreas breuk. Reageren
Proximitus Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 over wat studio salamanca zegt, dat somige dingen alweer herbouwed zijn enzo, die bouwplaast achter je garage, die is daar zeker ook door getroffen? ligt namelijk ook nin puin Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 die breuklijn begint al helemaal bij de Gant Bridge. ik base-jumpte er een keer vanaf, zonder parachute dus ik kwam heel diep in het water en daar zag ik ergens een breuklijn. mischien dat ie wel helemaal van de Gant Bridge naar het vliegveld loopt ofzo. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 kan iemand een screen plaatsen want ik weet echt niet waar het is Reageren
Gunslinger Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 (bewerkt) kan iemand een screen plaatsen want ik weet echt niet waar het is Hier een screenshot (voor vergroting erop klikken) : Hoe kom je er? Als je naar het schip gaat dat met een rode stip staat aangegeven op het kaartje hieronder, en dan naar benenden duikt aan de kant van de donker blauwe lijn (moet de breuk schematisch voorstellen ), dan zie je hem liggen. Bewerkt: 20 augustus 2005 door Gunslinger Reageren
grove member Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 ooh want ik stond bij de verkeerde brug te zoeken heh Reageren
kaaskoekje Geplaatst: 21 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 Is dit niet een Easter Egg? Reageren
Gunslinger Geplaatst: 21 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 (bewerkt) Is dit niet een Easter Egg? Ja, die breuk lijkt me idd een EE... Het verwijst naar de San Andreas breuk. Die loopt namelijk langs San Francisco (waar San Fierro op gebaseerd is). Of zie ik dit verkeerd? Bewerkt: 21 augustus 2005 door Gunslinger Reageren
kaaskoekje Geplaatst: 21 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 I don't think so. Misschien iets voor de walktrough? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.