Jump to content

Stuk weg naast snelmweg in San Fierro

Recommended Posts

Geplaatst:

net voor je de Graver bridge op rijdt (vanuit San fierro de brug oprijden)een stuk weg naast de weg waar je op rij.

voorwat is dat bedoelt?

meer info please ! :D:D:D

Geplaatst: (bewerkt)

dat komt door een aardbeving, in de zee is ook een breuklijn te vinden, dit wijst op de breuklijn van San Fransisco, dat stad waar San Fierro op is gebaseerd. San Fierro staat bekend om aardbevingen, maar ze komen in het spel niet voor.

jowx :cya:

Bewerkt: door jowx
breuklijnen in gta sa???  :cab:

PM me dan om te zeggen waar dat ligt anders offtopic ;)

dit ligt onder de carver bridge daar ligt een hele lijn door de bodem

sorry dat dit off-topic was ik hed niet goed gelezen maar nu weet iedereen het die hier kijkt

Bewerkt: door rick15465
Geplaatst:

er staat ook in het san andreas boekje dat je bij het spel kreeg:

DOHERTY

deze wijk ligt in de industriële sector van san fierro en bestaat uit pakhuizen (...)

in 1988 werd doherty verwoest door een aardbeving, die een aantal blokken met de grond gelijk maakte en een groot aantal huizen vernielde. hoewel de wijk weer bijna volledig is herbouwd, zijn er nog steeds sporen te zien van de gevolgen van de aardbeving

en dat stuk snelweg is dus nog een van de sporen van die aardbeving

Geplaatst:

over wat studio salamanca zegt, dat somige dingen alweer herbouwed zijn enzo, die bouwplaast achter je garage, die is daar zeker ook door getroffen? ligt namelijk ook nin puin

Geplaatst:

die breuklijn begint al helemaal bij de Gant Bridge. ik base-jumpte er een keer vanaf, zonder parachute dus ik kwam heel diep in het water en daar zag ik ergens een breuklijn. mischien dat ie wel helemaal van de Gant Bridge naar het vliegveld loopt ofzo.

kan iemand een screen plaatsen want ik weet echt niet waar het is

Hier een screenshot (voor vergroting erop klikken) :

screen56wr.th.jpg

Hoe kom je er?

Als je naar het schip gaat dat met een rode stip staat aangegeven op het kaartje hieronder, en dan naar benenden duikt aan de kant van de donker blauwe lijn (moet de breuk schematisch voorstellen ;) ), dan zie je hem liggen.

Bewerkt: door Gunslinger
Is dit niet een Easter Egg? :?

Ja, die breuk lijkt me idd een EE... Het verwijst naar de San Andreas breuk. Die loopt namelijk langs San Francisco (waar San Fierro op gebaseerd is).

Of zie ik dit verkeerd?

Bewerkt: door Gunslinger

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...