Jump to content

GTA3 mod

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik wee niet of he goed staat maar ik ben met een GTA3 mod bezig, dit gaat er gebeuren:

-Missies en die informatie teksten op z'n nederlands

-Auto's krijgen andere namen (niet zeker)

-Borden met teksten krijgen een andere tekst (niet zeker)

-Andere radiostations, maar wel met dezelfde muziek

-En nog wat meer denk ik

Ik zoek GEEN leden.

EDIT:

Screens:

Er is duidelijk wat van gezegt bij dat cheaten:

vuilecheatergta3mod6bs.th.gif

Intro van de missie VERMOORD SALVATORE, beter bekend als SAYONARE SALVATORE:

werkikvoorsalvatoregta3mod2ap.th.gif

janoumoetiksalvatorevermoorden.th.gif

nietlevendgta31sz.th.gif

En de missie zelf:

salvatoreweggta31gp.th.gif

Callahan Bridge is omgebouwd naar Callahan Brug:

callahanbrug9iz.th.gif

En weer de missie VERMOORD SALVATORE:

maffiazietme7vy.th.gif

salvatoreuitclub5ui.th.gif

Wat kan ik in de garage doen?

garageauto2em.th.gif

En hoe kan ik saven?

savenhier9sz.th.gif

Bewerkt: door need my speed
Geplaatst:

Niet velen zullen er nog in GTA3 geintresseerd zijn, als deze mod zou klaar zijn zou praktisch niemand hem downloaden omdat bijna alle Modders met GTA SA bezig zijn. Ik raad je dan aan voor een mod te maken voor GTA SA maar niet meer voor GTA3, er zal niet zoveel interesse inzijn.

Geplaatst:

Radiostations namen kan je veranderen, vertalen kan je, en borden enzo veranderen ook ( Textureren ) in SA. Dus ik neem aan dat je dat wel al kan ..

Missie niet toch? Dus dat vrtalen?

Hier screens:

Tijdens de missie 'Sayonare Salvatore' (ofzo iets), de missie naam is nu lekker simpel, 'Vermoord Salvatore'.

gta3nlmod1zf.th.gif

Ambulance missies:

gta3nlmodfinal6np.th.gif

gta3nlmod23ae.th.gif

Geplaatst:

Ik vindt het wel een goed plan need my speed.

Er zijn inderdaad minder mensen die GTA3 spelen dan VC en SA, maar het wordt nog steeds wel gespeeld hoor, en in tegensteling tot VC en SA ben ik voor GTA3 nog geen nederlandse versie tegengekomen (ik heb ook niet echt gezocht, moet ik toegeven).

Dus veel succes, en het meeste dat je bij GTA3 leert kun je later ook gebruiken bij SA ( als alle tooling en zo klaar is )

Geplaatst:

Goedzo need my speed, KUTGW maar mischien kan je inplaats ''salvatore gaat nu uit luigi's club'' beter ''salvatore verlaat nu luigi's club'' doen.

Geplaatst:

Ik zal kijken Marty, en PatrickW, je hebt er wel een van het GTANL team alleen de download link doet het daar niet. Niet bij mij tenminste dus. :'D Sommige auto's worden veranderd, de Cabbie word bijvoorbeld dan een kaufman Cab, de Enforcer een SWAT VAN enz. Ook de radiozenders worden veranderd als het goed gaat. :'D

Geplaatst:

Ja er is al een GTA3:NL mod ik mag geen links doorgeven op het forum maar als je op google zoekt naar de site van GTA-VC:NL en dan op die site bij links kijkt staat daar GTA3:NL en daar is die wel te downloaden

Ik zelf vind de mod voor vice city mooier!

Maar voor de GTA3 spelers zou ik wel aan raden hem te downloaden en dan niet instaleeren maar het bestand Spanish.gxt opzoeken en dat dan plakken in de map ".../Rockstar Games/GTA3/TEXT"

Zo heb je die hele mod niet geinstaleerd maar je heb nu wel de nederlandse ondertiteling (als je hem op spanish zet)

Ik heb nu heel veel veranderd ( ik heb tussen een kwart en de helft van alles veranderd al), en hier zijn de radio stations: (de nieuwe namen)

LANTYZ FM

GTAFORUM SONGS

RADIO JORIZZZ

NOORDZEE 101

LIPS 538

RADIO LOS SANTOS

RADIO SE7EN

FLASH FM

LC CHAT RADIO

Ik heb er nog meer veranderd hoor...Meer info volgt.... :'D

Geplaatst:

very nice mod

zodra hij gedaan is installeer ik hem :tu:

KUTGW en de radiostations verwijzen inderdaad iets te vaak naat gtagames maar het niet het einde van de wereld

Ik zelf speel meer GTAIII meer dan SA en VC.

Ik zal de mod zeker downloaden als hij af is :cya:

Maak er anders is matiscus FM van :D:D:D

Bewerkt: door Matiscus

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...