need my speed Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 (bewerkt) Ik wee niet of he goed staat maar ik ben met een GTA3 mod bezig, dit gaat er gebeuren: -Missies en die informatie teksten op z'n nederlands -Auto's krijgen andere namen (niet zeker) -Borden met teksten krijgen een andere tekst (niet zeker) -Andere radiostations, maar wel met dezelfde muziek -En nog wat meer denk ik Ik zoek GEEN leden. EDIT: Screens: Er is duidelijk wat van gezegt bij dat cheaten: Intro van de missie VERMOORD SALVATORE, beter bekend als SAYONARE SALVATORE: En de missie zelf: Callahan Bridge is omgebouwd naar Callahan Brug: En weer de missie VERMOORD SALVATORE: Wat kan ik in de garage doen? En hoe kan ik saven? Bewerkt: 20 augustus 2005 door need my speed Reageren
Silverwing Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 Niet velen zullen er nog in GTA3 geintresseerd zijn, als deze mod zou klaar zijn zou praktisch niemand hem downloaden omdat bijna alle Modders met GTA SA bezig zijn. Ik raad je dan aan voor een mod te maken voor GTA SA maar niet meer voor GTA3, er zal niet zoveel interesse inzijn. Reageren
need my speed Geplaatst: 20 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 Snap ik, maar voor SA zijn gen goede tools en VC is gecrasht. Reageren
Silverwing Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 Radiostations namen kan je veranderen, vertalen kan je, en borden enzo veranderen ook ( Textureren ) in SA. Dus ik neem aan dat je dat wel al kan .. Reageren
need my speed Geplaatst: 20 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 (bewerkt) Missie niet toch? Dus dat vrtalen? Hier screens: Tijdens de missie 'Sayonare Salvatore' (ofzo iets), de missie naam is nu lekker simpel, 'Vermoord Salvatore'. Ambulance missies: Bewerkt: 20 augustus 2005 door need my speed Reageren
PatrickW Geplaatst: 21 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 Ik vindt het wel een goed plan need my speed. Er zijn inderdaad minder mensen die GTA3 spelen dan VC en SA, maar het wordt nog steeds wel gespeeld hoor, en in tegensteling tot VC en SA ben ik voor GTA3 nog geen nederlandse versie tegengekomen (ik heb ook niet echt gezocht, moet ik toegeven). Dus veel succes, en het meeste dat je bij GTA3 leert kun je later ook gebruiken bij SA ( als alle tooling en zo klaar is ) Reageren
bigG Geplaatst: 21 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 Goedzo need my speed, KUTGW maar mischien kan je inplaats ''salvatore gaat nu uit luigi's club'' beter ''salvatore verlaat nu luigi's club'' doen. Reageren
need my speed Geplaatst: 21 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 Ik zal kijken Marty, en PatrickW, je hebt er wel een van het GTANL team alleen de download link doet het daar niet. Niet bij mij tenminste dus. :'D Sommige auto's worden veranderd, de Cabbie word bijvoorbeld dan een kaufman Cab, de Enforcer een SWAT VAN enz. Ook de radiozenders worden veranderd als het goed gaat. :'D Reageren
Whoosah Geplaatst: 21 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 Ja er is al een GTA3:NL mod ik mag geen links doorgeven op het forum maar als je op google zoekt naar de site van GTA-VC:NL en dan op die site bij links kijkt staat daar GTA3:NL en daar is die wel te downloaden Ik zelf vind de mod voor vice city mooier! Maar voor de GTA3 spelers zou ik wel aan raden hem te downloaden en dan niet instaleeren maar het bestand Spanish.gxt opzoeken en dat dan plakken in de map ".../Rockstar Games/GTA3/TEXT" Zo heb je die hele mod niet geinstaleerd maar je heb nu wel de nederlandse ondertiteling (als je hem op spanish zet) Reageren
need my speed Geplaatst: 22 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 22 augustus 2005 (bewerkt) Ik heb nu heel veel veranderd ( ik heb tussen een kwart en de helft van alles veranderd al), en hier zijn de radio stations: (de nieuwe namen) LANTYZ FM GTAFORUM SONGS RADIO JORIZZZ NOORDZEE 101 LIPS 538 RADIO LOS SANTOS RADIO SE7EN FLASH FM LC CHAT RADIO Ik heb er nog meer veranderd hoor...Meer info volgt.... :'D Bewerkt: 22 augustus 2005 door need my speed Reageren
Big-Bear Geplaatst: 22 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2005 Very nive mod, maar ik vin de radiostations niet zo leuk gedaan, verwijst weer te veel naar GTAgames.nl Reageren
PuffDawg Geplaatst: 22 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2005 very nice mod zodra hij gedaan is installeer ik hem KUTGW en de radiostations verwijzen inderdaad iets te vaak naat gtagames maar het niet het einde van de wereld Reageren
need my speed Geplaatst: 23 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 23 augustus 2005 Oke, dan heb ik nu GTAFORUM SONGS veranderd in SOUTHSIDE SONGS, zo beter? Reageren
Matiscus Geplaatst: 23 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2005 (bewerkt) Ik zelf speel meer GTAIII meer dan SA en VC. Ik zal de mod zeker downloaden als hij af is Maak er anders is matiscus FM van Bewerkt: 23 augustus 2005 door Matiscus Reageren
need my speed Geplaatst: 24 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 24 augustus 2005 Je moet het zo zien, iedereen kent Joriz, Lantyz en Se7en wel, van daar. Ze verdienen respect. :'D Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.