brbgtaplayer Geplaatst: 10 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2005 ik vind het een mooie mod! en ik speel alle gta evenveel en ik vind dat gta3 flink verbetert moet worden. ik wacht op de mod (ik hoop dat hij hiero te downloaden is) Reageren
SWYV Geplaatst: 10 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2005 ik speel gta3 nog steeds, vind die gewoon de beste om te spelen vanwege sfeer, vele auto mods Reageren
need my speed Geplaatst: 10 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 10 oktober 2005 He, er is weer wat leven in! Alleen ik heb een probleem, de GXT editor werkt niet meer naar behoren en slaat niks op...En ik was bijna klaar! Reageren
SWYV Geplaatst: 10 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2005 (bewerkt) dus is allemaal verloren gegaan of toch niet??? ik rada jou zeger gta3 gxt editor aan want bij mij werkt die programma zonder problemen lmaar die gewone gxt editor meestal problemen dus gta3 gxt editor Bewerkt: 10 oktober 2005 door sonny yoshi Reageren
need my speed Geplaatst: 11 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 11 oktober 2005 (bewerkt) dus is allemaal verloren gegaan of toch niet??? ik rada jou zeger gta3 gxt editor aan want bij mij werkt die programma zonder problemen lmaar die gewone gxt editor meestal problemen dus gta3 gxt editor Ik heb net gekeken en ik heb de GTA3 GXT Editor. En het staat opgeslagen, alleen in het spel staat alles wat ik van af dat moment opsloeg nog in het engels. Bewerkt: 11 oktober 2005 door need my speed Reageren
acon Geplaatst: 4 november 2005 Rapport Geplaatst: 4 november 2005 Kan mij iemand uitleggen hoe ik ingame tekst verander. PM me hiervoor! Reageren
Achille Geplaatst: 4 november 2005 Rapport Geplaatst: 4 november 2005 Je moet het zo zien, iedereen kent Joriz, Lantyz en Se7en wel, van daar. Se7en is gebanned.. Reageren
SWYV Geplaatst: 4 november 2005 Rapport Geplaatst: 4 november 2005 Je moet het zo zien, iedereen kent Joriz, Lantyz en Se7en wel, van daar. Se7en is gebanned.. komaan man wees toch on topic dit is niet de enige topic die jij off topic gaat zie ik hoor dat deed jij om de 1000ste bericht te behalen zie ik Kan mij iemand uitleggen hoe ik ingame tekst verander. PM me hiervoor! PM is niet nodig als het maar on topic gaat, ingame teksten naar je gewenste woorden doe jij met voor gta3 => gta3 gxt editor voor gta vc => vice city gxt editor voor SA => SA gxt editor of een gxt editor voor alle gta => gta gxt editor jij opent die programma vb gta3 => gta3 gxt editor gta3 gxt editor geopend en dan open jij american.gxt in map [TEXT] in je gta3 map meestal te vinden => C:\Program Files\Rockstar Games\GTA III\text gedaan? en dan bewerken en dan weer opslaan en voila klaar Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.