Giorgo Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 1:Je neemt een plaatje en duplicate het. 2:Dank klik je op ctrl+u en neem je deze instellingen: 3:Dulicate die layer dan zou je nu een zwartwit plaatje moeten hebben zoals dit 4: Dan klik je op ctrl+u met deze instellingen: Dit is je resultaat: Reageren
Arjen Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 Het spijt me, maar dit noem ik toch echt geen retro effect. Retro is meer aan de getekende kant met niet al te veel graphics. Ik zou dit gewoon een leuk effectje noemen. Reageren
Trax Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 Het spijt me, maar dit noem ik toch echt geen retro effect.Retro is meer aan de getekende kant met niet al te veel graphics. Ik zou dit gewoon een leuk effectje noemen. Leuk? Reageren
Giorgo Geplaatst: 20 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 Hehehe maar ik ben nogal slecht in namen voor tuts te verzinnen dus maar nu ga stoppen met tuts te maken. Reageren
Think Geplaatst: 13 april 2006 Rapport Geplaatst: 13 april 2006 Vind et geen goede maar ook geen slechte. Vind et wat te vaag en onduidelijk. >>> Door GTA-Sheep: Let volgende keer even op de datum van de laatste post. Deze was van augustus 2005 en die zit inmiddels echt niet meer te wachten op commentaar op zijn tutorial<<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.