Robin2130 Geplaatst: 13 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 13 januari 2005 Ik heb hem gewoon gedownload enzo, en dat spel werkt goed :lol: Reageren
BinKs Geplaatst: 13 januari 2005 Rapport Geplaatst: 13 januari 2005 ... Ik heb hem orgineel (H) zonder download Reageren
MrKooKie Geplaatst: 14 januari 2005 Rapport Geplaatst: 14 januari 2005 Je krijgt toch gewoon een mailtje met een download?? Want dat was wel bij mij zo <_< Reageren
louistje Geplaatst: 5 februari 2005 Rapport Geplaatst: 5 februari 2005 :unsure: Ik wil gta2 downloaden maar op rockstar games lukt het nooit omdat ze teveel mensen hebben die dingen van de classics downloaden. kan je van gtagames.nl niet gta2 downloaden??? Reageren
Robienske Geplaatst: 5 februari 2005 Rapport Geplaatst: 5 februari 2005 Volgens mij moet je nog wat wachten. Verder kan Joriz misscien overleggen met R* om hem in de DDB te zetten. Alhoewel het wel een groot bestand is. Reageren
MrKooKie Geplaatst: 5 februari 2005 Rapport Geplaatst: 5 februari 2005 Of voor €5 in de winkel kopen. Reageren
Tim14 Geplaatst: 5 februari 2005 Rapport Geplaatst: 5 februari 2005 Of voor €5 in de winkel kopen. Dat is zijn vraag toch niet? :huh: Als je het niet weet hoef je ook geen antwoord te geven. Reageren
Don Falcone Geplaatst: 9 februari 2005 Rapport Geplaatst: 9 februari 2005 :unsure: Ik wil gta2 downloaden maar op rockstar games lukt het nooit omdat ze teveel mensen hebben die dingen van de classics downloaden. kan je van gtagames.nl niet gta2 downloaden??? Probeer het op een tijdstip wanneer het in amerika nacht is . Mischien zijn er dan wat minder mensen online. Reageren
BeatboxGamer Geplaatst: 9 februari 2005 Rapport Geplaatst: 9 februari 2005 Nee dit klopt ik heb het ook al geprobeerd maar dan 1 maand geleden ze zeggen dat ze teveel moeten weggeven of sow ik moest alles invullen email naam blabla ze zouden me een mail sturen als het zover was maar egt veel hooop heb ik er niet in Reageren
THE_GAME_MEN! Geplaatst: 9 februari 2005 Rapport Geplaatst: 9 februari 2005 Jij liegt , ze zouden je geen email sturen als het zover was , die functie is er niet , ze zeggen gewoon dat er teveel downloasd op dit moment aan de gang zijn. Freek Reageren
da_gangsta_kid Geplaatst: 13 februari 2005 Rapport Geplaatst: 13 februari 2005 ik had het ook probeer nu nog eens. het lukte vandaag bij mij. Reageren
Aedon Geplaatst: 21 februari 2005 Rapport Geplaatst: 21 februari 2005 kunnen jullie de site ff posten aub danku Reageren
Lantyz Geplaatst: 21 februari 2005 Rapport Geplaatst: 21 februari 2005 Als je even de moeite neemt om zelf op het forum rond te neuzen (met bijvoorbeeld onze zoekmachine of je eigen ogen), dan had je gezien dat er een pinned topic is waar dit in staat. Nah ja... Omdat ik een goedzak ben: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=5695 Reageren
Aedon Geplaatst: 21 februari 2005 Rapport Geplaatst: 21 februari 2005 (bewerkt) Als je even de moeite neemt om zelf op het forum rond te neuzen (met bijvoorbeeld onze zoekmachine of je eigen ogen, dan had je gezien dat er een pinned topic is waar dit in staat.Nah ja... Omdat ik een goedzak ben: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=5695 sorry maar het bericht was al verzonden voor ik goed en wel wist wat ik deed en ik heb meteen daarna al de link gevonden dus nogmaals sorry Bewerkt: 21 februari 2005 door Aedon Reageren
dark_father0 Geplaatst: 26 februari 2005 Rapport Geplaatst: 26 februari 2005 :lol: teveel downloads ? ik heb een opslossing mischien kan je op google zoeken naar een bit torrent mirror ? of een gewone mirror Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.