gta master 1 Geplaatst: 10 maart 2009 Rapport Geplaatst: 10 maart 2009 speel je op een oude pc?? Reageren
Zaahed Geplaatst: 10 maart 2009 Rapport Geplaatst: 10 maart 2009 (bewerkt) Misschien iets mis met je PC? Geef je PC specs is en laat is een screen ervan zien van dat probleem. Bewerkt: 10 maart 2009 door Zaahed Reageren
gtafreak200 Geplaatst: 22 november 2009 Rapport Geplaatst: 22 november 2009 Hallo, Ik heb gta 2 gedownload via de rockstar site. Alleen als ik hem speel loopt hij op een gegeven moment vast. Deze probleem had ik ook met gta 1. Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 22 november 2009 Rapport Geplaatst: 22 november 2009 Heb je misschien Vista of Windows 7? Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 23 november 2009 Rapport Geplaatst: 23 november 2009 Ik heb eens gehad dat hij hem niet voor de volle 100% had gedownload. Dit kan misschien ook bij jou het probleem zijn. Heb je tijdens de installatie ooit een foutmelding gehad? Zo ja, even opnieuw downloaden, Installeren. Als je dan weer een foutmelding krijg dan houdt mijn hulp hier op. Het kan ook zijn omdat je Windows Vista+ hebt. Maar bij mij heeft hij nog nooit problemen gegeven. En ik draai op Vista. Reageren
gtafreak200 Geplaatst: 24 november 2009 Rapport Geplaatst: 24 november 2009 Heb je misschien Vista of Windows 7? nee ik heb xp Ik heb eens gehad dat hij hem niet voor de volle 100% had gedownload. Dit kan misschien ook bij jou het probleem zijn. Heb je tijdens de installatie ooit een foutmelding gehad? Zo ja, even opnieuw downloaden, Installeren. Als je dan weer een foutmelding krijg dan houdt mijn hulp hier op. Het kan ook zijn omdat je Windows Vista+ hebt. Maar bij mij heeft hij nog nooit problemen gegeven. En ik draai op Vista. Oke ik zal het proberen, en nee ik heb xp. Reageren
Dylann. Geplaatst: 25 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2010 (bewerkt) Heey Ik had net gta2 gedownload en dit zegt die: Wat bedoelt die? EDIT: en als ik op Start ofso druk geeft die de install shield aan Bewerkt: 25 augustus 2010 door Dylann. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 25 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2010 Kan jij engels? Op de eerste foto staat dat er al 1 setup loopt en je er niet meer kan starten. Reageren
Dylann. Geplaatst: 25 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2010 Kan jij engels? Op de eerste foto staat dat er al 1 setup loopt en je er niet meer kan starten. ik kan engels ja, maar gta2 start bij mij niet Reageren
R-fl3x Geplaatst: 25 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2010 Probeer eens het volgende: Rechts klik op de taakbalk --> taakbeheer Zoek dan tussen die processen of je ergens iets van 'GTA2setup' of iets dergelijks ziet staan. Reageren
Dylann. Geplaatst: 25 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2010 Probeer eens het volgende: Rechts klik op de taakbalk --> taakbeheer Zoek dan tussen die processen of je ergens iets van 'GTA2setup' of iets dergelijks ziet staan. Steeds als ik GTA2 wil opstarten staat er een GTA2 Installshield Reageren
R-fl3x Geplaatst: 25 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2010 Probeer eens het volgende: Rechts klik op de taakbalk --> taakbeheer Zoek dan tussen die processen of je ergens iets van 'GTA2setup' of iets dergelijks ziet staan. Steeds als ik GTA2 wil opstarten staat er een GTA2 Installshield Al geprobeerd wat ik gezegd heb? Reageren
Dylann. Geplaatst: 25 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2010 Ja ik heb GTA2 gerepereerd en nu doet de game het alleen het is even wennen Reageren
Dotz Geplaatst: 25 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2010 (bewerkt) Ja ik heb GTA2 gerepereerd en nu doet de game het alleen het is even wennen Wat is wennen? Dat een programma naar behoren funcioneert? Bewerkt: 25 augustus 2010 door Dotz Reageren
Dylann. Geplaatst: 25 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2010 Ja ik heb GTA2 gerepereerd en nu doet de game het alleen het is even wennen Wat is wennen? Dat een programma naar behoren funcioneert? nee gewoon de gameplay Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.