evilstefboy Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 hoe installeer je die place manager? ik heb hem gedownload, uit .rar gehaald en in de san andreas map gezet. klik ik erop en dan staat er: component gta.ocx or one of its dependencies not correctly registered: a file is missing or invailid Reageren
.Sharingan Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 (bewerkt) zet het in de map van SA :'D Bewerkt: 20 augustus 2005 door WhoopDiDoo Reageren
Dri3s Geplaatst: 21 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 zet het in de map van SA :'D Dat deed het toch al? Misschien moet je het spel eerst starten en dan pas die Place Manager openen. Als het dan nog niet lukt zou ik SA eens opnieuw installeren (wel een backup van je save-game nemen natuurlijk). Reageren
Crifox Geplaatst: 21 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 Hoeft niet in sa map hoor, pak alles uit, zet het ergens neer en satrt het programma. Dan zou die het moeten doen. Pak wel ALLES uit. Reageren
P-Jamma Geplaatst: 21 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 Pak wel ALLES uit. Inderdaad alles uitpakken, anders werkt het cker niet... Reageren
stefan0077 Geplaatst: 21 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 Wat is place maneger en waar haal je het Reageren
Dri3s Geplaatst: 21 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 Wat is place maneger en waar haal je het Je kunt hem op www.gtagames.nl downloaden, namelijk hier. De uitleg wat het is staat erbij. Inderdaad alles uitpakken, anders werkt het cker niet... Waarom herhaal jij dat nu? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.