TEEJAY Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2005 hoe gooi je pizza's? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2005 Je bedoelt zeker de courier missies want gewoon een pizza smijten gaat niet rij met die pizza brommer naar de aangegeven kijk opzij naar de rode kring en schiet ernaar terwijl je opzij kijkt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2005 wou net hetzelfde zeggen maar Giorgo was me voor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
arnie Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2005 Ik heb een vraagje, kan je ook pizza's gooien als je op de pizza brommer zit zonder die missie te doen? Dat je dan ipv kogels te gebruiken pizza's gebruikt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gunslinger Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2005 Ik heb een vraagje, kan je ook pizza's gooien als je op de pizza brommer zit zonder die missie te doen? Dat je dan ipv kogels te gebruiken pizza's gebruikt. Nee, dat gaat jammer genoeg niet Bij mij niet tenminste. Het zou wel vet zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mark B. Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2005 (bewerkt) Dat je dan ipv kogels te gebruiken pizza's gebruikt. hahaha pizza's uit je uzi zeker Bewerkt: 20 augustus 2005 door Mark B. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TEEJAY Geplaatst: 21 augustus 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2005 dank allemaal :'D Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Goliat Geplaatst: 17 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 september 2005 gwoon drive-by doen das zoow simpel!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 17 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 september 2005 Waarom ga je bumpen zijn antwoord is gegeven laat dit rusten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
VCgangster Geplaatst: 12 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 oktober 2005 Als je die pizza missie begint.. Zie je linksbovenin: hoe je die pizza's moet gooien! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Goliat Geplaatst: 11 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2005 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.