Gino Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 De naam zegt het al : Hoe kan ik mijn ventje aanpassen ? Ik weet de tool en dan ? Reageren
need my speed Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 Met de Scriptcompiler of Mispad kan je zelf een skin kiezen, neem gewoon de map van het desbetreffende level en maak er een script voor of pas de script aan (pas dus PLAYER enz dan aan, zie ook de scripting tutorial). :'D Reageren
Gino Geplaatst: 20 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 Wo wo sorry het gaat een beetje te snel kan je het mischien iets meer uitleggen ? Reageren
P-Jamma Geplaatst: 21 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 Hij bedoelt, dat je naar de map van het level moet gaan die je wilt aanpassen... Daar moet je "PLayer" aanpassen, als je bijv. je mannetje wilt veranderen... en trouwens, zoals al gezegd werdt kan je ook bij het Tutorials Topic kijken Reageren
Lantyz Geplaatst: 7 september 2005 Rapport Geplaatst: 7 september 2005 Als je de skin van de playerped wil veranderen, sta er dan wel bij stil dat dit alleen kan voor je eigen scripts. Een andere playerpedskin voor de originele levels gaat helaas niet, omdat je gecomprimeerde scripts niet meer kunt aanpassen. Hoe je je eigen script en map maakt, kun je vinden in de gepinde topics in dit subforum. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.