Vinniej Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 (bewerkt) Hoi, Ik heb een mod geïnstalleerd, de busmod die je Weg is je link kan downloaden. Ik heb met de IMG-Tool (nieuwe versie!) de bus geinstalleerd. Ook heb ik de regels aangepast in Vehicles en Handling. Echter, hij werkt helaas niet . Hij loopt vast bij het laden... Wat zou eventueel het probleem kunnen zijn? Dat ik een No-CD patch gebruik? Mvg, Vinniej Bewerkt: 20 augustus 2005 door Wauzie Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 Hoi,Ik heb een mod geïnstalleerd, de busmod die je hier kan downloaden. Ik heb met de IMG-Tool (nieuwe versie!) de bus geinstalleerd. Ook heb ik de regels aangepast in Vehicles en Handling. Echter, hij werkt helaas niet . Hij loopt vast bij het laden... Wat zou eventueel het probleem kunnen zijn? Dat ik een No-CD patch gebruik? Mvg, Vinniej Ik zou als ik jou was de link uit je post halen.. Dat is een link naar een andere GTA Site.. Hiervoor kun je een warning krijgen, volgens mij... Dus ik zou hem maar effetjes weghalen. Reageren
Cool Hand Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 Oh... ben je illigaal bezig of niet ? Want zo ja, helpen we je niet verder ! En je moet de achter kant van de bus ruilen tegen een vrachtwagen trailer, zodat je de achterkant op kan pikken. Btw.. Heb je hem echt illigaal ? En waarom gebruik je een no - CD patch ? Reageren
Vinniej Geplaatst: 20 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 Nee, het is allemaal legaal. Mijn broer heeft de originele versie van GTA: SA. Vandaar de No CD... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.