Laxs Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 Hey Ik wil wat auto's gaan sparen ... alleen ik denk dat ik te weinig plek voor mijn auto's kom dus mijn vraagje eigenlijk... is er ergens een garage waar je auto's neer kan zetten en dat ze er dan gewoon in blijven maar dat je daar niet kan saven ? Reageren
Gunslinger Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 HeyIk wil wat auto's gaan sparen ... alleen ik denk dat ik te weinig plek voor mijn auto's kom dus mijn vraagje eigenlijk... is er ergens een garage waar je auto's neer kan zetten en dat ze er dan gewoon in blijven maar dat je daar niet kan saven ? Nee. Je vindt alleen garages bij de meeste save houses. Maar als je alle save houses met garage koopt dan heb je toch al behoorlijk wat opslagruimte hoor Reageren
Ikkes Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 (bewerkt) nee ide is er (volgens mij) niet. wel heb je een hele grote garage in de desert bij je vliegveld EDIT: Gunslinger was me voor ps. welkom op het forum trouwens Bewerkt: 20 augustus 2005 door ikkes Reageren
Mark B. Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 (bewerkt) De grootste garage in het spel is de garage bij het vliegveld in de woestijn. Maar het is toch juist handig dat je bij je garage kan saven?! Bewerkt: 20 augustus 2005 door Mark B. Reageren
Gunslinger Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 (bewerkt) De grootste garage in het spel is de garage bij het vliegveld in de woestijn.Maar het is toch juist handig dat je bij je garage kan saven?! Ja, maar hij bedoelt volgens mij of er nog meer garages zijn dan bij je save houses. Bewerkt: 20 augustus 2005 door Gunslinger Reageren
Crifox Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 Hij bedoelt gewoon of er een grote externe opslag is, nee dus. Reageren
Laxs Geplaatst: 20 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 ok Thanks allemaal Ik heb getelt en je kan totaal 39 voertuigen in al je garage's kwijt Reageren
Ikkes Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 moet toch genoeg zijn voor een tijdje en nog graag gedaan Reageren
Giorgo Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 Maar in the desert bij de vliegschool die hangar er geraken veel oertuigen in maar als je er 5 inzet verdwijnt er 1 er passen er maar 4 in. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 want die is ook bedoelt als Vliegtuig opslag ! en naast het huisje in de desert vliegveld staat wel nog een auto garage daar passen er ook nog een paar in Reageren
Mark B. Geplaatst: 21 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 Maar in the desert bij de vliegschool die hangar er geraken veel oertuigen in maar als je er 5 inzet verdwijnt er 1 er passen er maar 4 in. aah dat is echt nep heb je een super grote opslagplaats kun je er maar 4 voertuigen inzetten.. Reageren
grove member Geplaatst: 21 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 maar als je in de garage van cj garage 4 auto's zet dan is het ook de bedoeling dat je er weer in kan want ik had er zelfs 3 in en ik had vrienden mee ze volgde me en toen zaten we met ze alle vast in de garage tot ik ze moest dood schieten en het waren er wel veel ps : had ze met moeite verzameld Reageren
Laxs Geplaatst: 21 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 Maar in the desert bij de vliegschool die hangar er geraken veel oertuigen in maar als je er 5 inzet verdwijnt er 1 er passen er maar 4 in. aah dat is echt nep heb je een super grote opslagplaats kun je er maar 4 voertuigen inzetten.. Weet je wat ook nep is ? een moter is toch veel kleiner als een auto? je kan in een garage zeg maar 4 auto's zetten... dan kan je er ook maar 4 moters in zetten eigenlijk moeten 2 moter's voor 1 auto tellen dus dat je dan 8 moter's in je garage kan zetten, alleen jammer is dat niet Reageren
C. Johnson Geplaatst: 21 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 Dat van vier voertuigen gaat overigens niet altijd op, acht "freeways" moet inderdaad met gemak passen in de meeste garages, maar toch kun je er slechts vier stallen. Je zou dus denken dat het alleen met het aantal te maken heeft, aangezien de vijfde "freeway" de eerste simpel weg vervangt. Vreemd, want als je het andere uiterste pakt, ik neem als voorbeeld even de "monster" kun er daarvan met geen mogelijkheid vier stuks in je garage kwijt terwijl het er ook vier zijn. De laatste situatie heeft dus met ruimte te maken, weinig ruimte is dus wel een limiet, terwijl veel ruimte geen invloed heeft op het aantal te stallen voertuigen. Dan is er ook nog een garage in de buurt van het Garcia (waar ook het parkje is waar je oog op "Katie Zahn" zou kunnen vallen) Deze garage oogt op het eerste gezicht heel groot, toch jammer is dan, dat op het moment je die peperdure euros naar binnen wilt schuiven en hem bij binnenkomst naar links stuurt je een muur ramt die een stuk verder naar links lijkt te zitten. Een onzichtbare muur houd je daar tegen om te voorkomen dat je er veel meer voertuigen in kwijt kunt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.