T@rget Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2005 (bewerkt) Let op dit is niet alleen voor PSP ofzo maar voor hegeel Windows dus je hoefd niet naar andere site's te gaan zoekken Ik maak nooit tuturials (vandaar dat ik het waarschijnelijk vekeerd spel ) Maar ik zal eens even uit leggen (Doe het even in ABN) 1. Ga naar deze site Om nieuwe font te downloaden Als alles goed gaat zie je dit 2. Daar zie je allemaal fonts staan op de site wijst het zich eigelijk van zelf je kan door de database bladeren door op de pagina's de klikken 3. We gaan nu een font downloaden ik neem even Mad a Fraf (Die staat op dit moment boven aan) ik ga hem downloade downloaden en ik klik op de link waar staat dan gaat je PC het downloaden 3. Dan krijg je dit Klik Het bestandje Mad_a_Fraf kopieer je naar mijn documenten (Of een andere map) dan krijgt het als het goed is zo'n icoontje: Dan ga je naar Deze Computer en klik je op "Een instelling wijzigen" dan klik je op Lettertypen en daar plaats je het gedownloaden lettertype in (in dit geval dus het bestandje Mad_a_Fraf) en als je dan bij een programma een lettertype kiest staat hij er bij veel plezier er mee!! Bewerkt: 20 augustus 2005 door Exabyte Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2005 Leuke tut, maar als je DaFont in het Engels zet staat er ipv Télécharger, Download. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gino Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2005 Ik doe het altijd op een andere manier Maarja voor de mensen die het nog niet weten is het wel handig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
T@rget Geplaatst: 21 augustus 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2005 Ik doe het altijd op een andere manier Maarja voor de mensen die het nog niet weten is het wel handig Ja, volgens mij kan het ook met een programma ofzo maar ik vind het zo ook wel oké Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Loek Geplaatst: 21 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2005 Leuk.. maar ik denk dat dit de meeste toch wel weten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
unreal Geplaatst: 24 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2005 target goede uitleg. maar ik vind dit wel een beetje een onodig topic. zoals loek al zei kennen de meeste mensen dit wel. en als je hem download heb je altijd nog de (readme ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jorge_F Geplaatst: 24 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2005 Goede uitleg enzo . Maar ik doe het altijd zo: Start -> Uitvoeren en type in C:/WINDOWS/fonts. Nou krijg je een venster waar allemaal lettertypes instaan. Kopieer jouw lettertype erbij. Klaar! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
grove member Geplaatst: 25 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2005 hartelijk bedankt want ik ging de hele bestand erin zetten en toen lukte het niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.