bjorn13 Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2005 (bewerkt) deze tut gaat over lichten die aan en uitgaan op een auto (gaan ook op andere dingen) moeilijk? heel makelijk!! 1. pak het plaatje waar je de lichten wilt laten van flikeren.. 2.duplicate layer 3.gaan naar filter=>render=> lens flare. doet dat zo 1 keer bij elk licht. 4.maak een nieuwe frame aan. 5.doe nu het oogje uit bij layer copy..=> 6.nu het laatste..zet DELAY op 0.5 of lager als je sneller wilt of hoger als je het trager wilt laten kniperen.. en dit is het resultaat=> ik hoop dat het een beetje duidelijk is?! vragen kan je hier stellen :fy: en reultaten mag je ook tonen Bewerkt: 20 augustus 2005 door bjorn13 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Achille Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2005 (bewerkt) wel cool alleen had ik het al:P alleen had ik het niet zo mooi:( ik ga ff bewerken:P mooi gedaan maar bij die bmw hoort het licht niet in het midden te schijnen8-) later goed gedaan:D Edit: waar staat delay? Bewerkt: 20 augustus 2005 door Mad Dogg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Slimm Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2005 Onder de frame , er staat als het goed is "0 Seconds".. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Achille Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2005 Onder de frame , er staat als het goed is "0 Seconds".. ok bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2005 (bewerkt) Thx Bjorn13 dze tut zocht ik al langer dit is wat ik bekwam Bewerkt: 20 augustus 2005 door Giorgo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Achille Geplaatst: 21 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2005 Thx Bjorn13 dze tut zocht ik al langerdit is wat ik bekwam mischien moet je een zwarte achtergrond proberen want zo zie je niks Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 21 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2005 Neen ik heb de contrast te laag gezet ik ga het andere keer doen ik ga nu door. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Achille Geplaatst: 21 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2005 (bewerkt) Neen ik heb de contrast te laag gezet ik ga het andere keer doen ik ga nu door. oké Edit: ja bjorn13 en het is spammen;) Bewerkt: 21 augustus 2005 door Mad Dogg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bjorn13 Geplaatst: 21 augustus 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2005 (bewerkt) Neen ik heb de contrast te laag gezet ik ga het andere keer doen ik ga nu door. oké UHHUM niet zo onnodig posten mad dogg!! dat heet S.P.A.M.E.N Bewerkt: 21 augustus 2005 door bjorn13 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Achille Geplaatst: 21 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2005 Dit heb ik ervan gebakken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gino Geplaatst: 21 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2005 Ik wist het al best lang Maar voor de mensen die het nog niet weten is dit wel handig . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Murder87 Geplaatst: 21 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2005 (bewerkt) Thanx voor deze tut vind hem erg makkelijk dit is wat ik uit kwam Laturzz Murder Bewerkt: 21 augustus 2005 door Murder87 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vinewood Geplaatst: 21 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2005 best goede tut bjorn, je kan toch ook met de poligonal lasso tool. een vierkant maken, kleur erin en dan laten flikkeren ? dat ziet er wel wat mooier uit dan lens flare ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bjorn13 Geplaatst: 21 augustus 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2005 best goede tut bjorn, je kan toch ook met de poligonal lasso tool. een vierkant maken, kleur erin en dan laten flikkeren ? dat ziet er wel wat mooier uit dan lens flare ? Laat is zo iets zien dan want ik snap je niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Achille Geplaatst: 21 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2005 hij bedoelt denk ik hetzelfde als bij mijn sig;) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.