Bassie_94 Geplaatst: 8 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 september 2005 (bewerkt) Hier mijn resultaat ik kon hem nu wel opslaan als .GIF danzij Bjorn13 Nogmaals bedankt Bjorn (en ik heb de auto verlaagt.. met hulp van de tut van Kraay ) Bewerkt: 8 september 2005 door Bassie_94 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
arnie Geplaatst: 20 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 september 2005 Coole tutorial, ik heb het effe uitgeprobeerd: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Damos Geplaatst: 21 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 september 2005 mooie tut maar mijn resultaat is te groot om te laten zien maar het is wel gelukt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassie_94 Geplaatst: 21 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 september 2005 mooie tut maar mijn resultaat is te groot om te laten zien maar het is wel gelukt Je kunt ook tumbnail for forums nemen.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mitch-b Geplaatst: 24 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 september 2005 deze tut gaat over lichten die aan en uitgaan op een auto (gaan ook op andere dingen)moeilijk? heel makelijk!! 1. pak het plaatje waar je de lichten wilt laten van flikeren.. 2.duplicate layer 3.gaan naar filter=>render=> lens flare. doet dat zo 1 keer bij elk licht. 4.maak een nieuwe frame aan. 5.doe nu het oogje uit bij layer copy..=> 6.nu het laatste..zet DELAY op 0.5 of lager als je sneller wilt of hoger als je het trager wilt laten kniperen.. en dit is het resultaat=> ik hoop dat het een beetje duidelijk is?! vragen kan je hier stellen :fy: en reultaten mag je ook tonen Waar kan je die DElay vinden want heb de lichten al en nu alleen nog die DELAY waar kan ik dat vinden Mitch-B Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 24 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 september 2005 In je animation venster zie je een getalletje staan onder je frame, normaal is dat 0.1. Rechtermuisknop en dan kan je de Delay changen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kortman_8 Geplaatst: 24 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 september 2005 (bewerkt) Onder de frames. In het begin van dit topic stond dit ook al. EDIT: Silverwing was me voor. Bewerkt: 24 september 2005 door kortman_8 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ruben414 Geplaatst: 24 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 september 2005 mooie tut , maar ik kende hem al :'D Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~> GizmO <~ Geplaatst: 24 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 september 2005 hier mijn resultaat met wat andere tut door elkaar gemixt ehh maar ik heb een probleem (ook met photoshop/imageready) ik wil *D!T* bestand opslaan als een .gif bestand maar ik kan hem alleen maar opslaan als .jpg of .html Kan iemand me helpen ... Greetz ~> GizmO <~ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 24 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 september 2005 (bewerkt) Post je probleem best hier. daar weten ze er alles over maar ik heb nog een tip voor voor je als je elns flare doet kan je uit 4 soorten kiezen neem de voorlaatste eens dan heb je witblauwe lichten precies xenon lichten dan is veel mooier.(zie bijlage) Bewerkt: 24 september 2005 door Giorgo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~> GizmO <~ Geplaatst: 24 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 september 2005 Thanks man ik ga het meteen proberen Greetz ~> GizmO <~ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mitch-b Geplaatst: 25 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 september 2005 (bewerkt) Het is me geluk alleen op een andere manier die plaatjes opslaan en dan in Animation Shop 3 bewerken en zo is het me gelukt Mijn Resultaat: En ga nog een beetje meer proberen te maken. Mitch-B Bewerkt: 25 september 2005 door Mitch-b Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wazuup Geplaatst: 27 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2006 Noobie question Hoe maak je een nieuwe frame aan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 27 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2006 Wel dat is helemaal geen n00bie vraag hoor. Door naar window --> animation en dan krijg je een kader onderraan en naast die 4 bolletje staat er 1 vierkantje met 2 blaadjes op daarop klikken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mikeyyy Geplaatst: 28 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2006 Hoe maak je die lichten in kleuren? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.