Wazuup Geplaatst: 28 januari 2006 Rapport Geplaatst: 28 januari 2006 (bewerkt) Aha bedankt Giorgo! Mijn Resultaat: Mooie tut bjorn13! Greetz Wazuup Bewerkt: 28 januari 2006 door Wazuup Reageren
Mr.Boss Geplaatst: 3 februari 2006 Rapport Geplaatst: 3 februari 2006 (bewerkt) @ de tut : Ik wil niet te percies doen maar als je goed kijkt komen ze niet uit de lichten. Maar verder is het wel een mooie tut maar ik heb het niet zo op auto's tunen. Bewerkt: 3 februari 2006 door Mr.Boss Reageren
TommieguN Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Geplaatst: 5 maart 2006 Hoe moet ik 1 flare verwijderen? En gister deed ie het, maar vandaag niet, behoorlijk raar. Reageren
kadee Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Geplaatst: 5 maart 2006 Onder de frame , er staat als het goed is "0 Seconds".. ik vind het niet met die seconden kan je nog eens zeggen waar het anders kan staan Reageren
Think Geplaatst: 13 april 2006 Rapport Geplaatst: 13 april 2006 whaah, vet. Deze moet ik bij mijn favorieten steken. Reageren
ricardopijpers Geplaatst: 19 februari 2007 Rapport Geplaatst: 19 februari 2007 hoe verander je de kleur van de lichten ?? Groetjes Ricardo Reageren
Ferre Geplaatst: 19 februari 2007 Rapport Geplaatst: 19 februari 2007 hoe verander je de kleur van de lichten ?? Groetjes Ricardo Bij een Lens Flare kan dat niet. Hier doe je de Lens Flare ook op de layer van de auto. Wat je wel kunt doen is in plaats van de Lens Flare filter op de layer van de auto te doen, een layer erboven maken en het vullen met zwart. Dan een Lens Flare doen en de blending mode op Screen zetten. Nu verdwijnt het zwart. Je moet alleen wel goed richten waar de autolampen zijn. Dan doe je Image>Adjsutments>Grandient Map en dan kies je een zwarte die overloopt naar de kleur die je wilt. Bijvoorbeedl zwart/rood. Klik even op reverse als dat nodig is en dan moet het lukken. Reageren
.Levi. Geplaatst: 19 februari 2007 Rapport Geplaatst: 19 februari 2007 hoe verander je de kleur van de lichten ?? Groetjes Ricardo Er is wel een probleem, het gaat niet lukken om je kleur te veranderen met de manier waarop deze tutorial is uitgelegd. Om het te doen op de manier waarop ik het vertel moet je een aparte layer aanmaken voor je lens flares zodat het hele plaatje niet met je nieuwe kleur bedekt wordt. Korte tutorial als je de kleur wilt veranderen van je lens flares: Open je plaatje Duplicate je plaatje Maak een nieuwe layer en vul het met zwart. Zet nu je lens flares op een plek in je plaatje (je ziet waarschijnlijk zwart maar dat hoort zo). Zet nu je layer mode op Screen, als het goed is is het zwart weg. Blijf op je lens flare layer en ga naar Layer > New Adjustment Layer > Color Balance (vink Use Previous Layer To Create Clipping Mask aan en druk op OK. Waarom dat aanvinken? Dit doe je zodat alleen de kleur veranderd van de layer waar je op staat (Lens Flare layer dus). Doe je dit niet dan gaan de layers daaronder ook mee met de kleur, wat je niet wilt hebben. Als laatst kun je de color balance layer met je lens flare layer samenvoegen door op de color blance layer te staan en Ctrl + E te drukken. Nu kun je gemakkelijk in Image Ready de lichten laten flikkeren terwijl je er een kleurtje aan hebt gegeven. Vragen? Reageren
ricardopijpers Geplaatst: 19 februari 2007 Rapport Geplaatst: 19 februari 2007 (bewerkt) dat ga ik morgen proberen alvast bedankt !!! EDIT Het is gelukt !! Bewerkt: 20 februari 2007 door ricardopijpers Reageren
Mastertuner Geplaatst: 21 februari 2007 Rapport Geplaatst: 21 februari 2007 Mooie tut. Ik heb het niet met een auto gedaan, maar met een meisje :$ Ik heb haar tanden 'Signal White'-achtig gemaakt. Zo'n Lens flare'tje op haar tanden gedaan Reageren
lee-roy Geplaatst: 18 maart 2007 Rapport Geplaatst: 18 maart 2007 ik snap van dat frame kan iemand helpen liever via pb thanx Reageren
Multi_ Geplaatst: 19 maart 2007 Rapport Geplaatst: 19 maart 2007 (bewerkt) Ik had het zelf al uitgevonden maar zeker een leuke tutorial Bewerkt: 19 maart 2007 door Multi_ Reageren
lacroixz Geplaatst: 24 juli 2009 Rapport Geplaatst: 24 juli 2009 wat heb je er nou aan als het over dag is? dan moet je het er om heen wel wat donkerder maken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.