gangster28 Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 (bewerkt) hallo ik ben eens bezig geweest met een auto te maken maar nu heb ik een vraag over de textures. 1. welke texture moet ik hebben om een barst in de ruit te krijgen en deuken. 2. welke textures heb ik nodig voor de onderkant van de auto. ik hoop dat iemand mij kan helpen. al vast bedankt Bewerkt: 20 augustus 2005 door gangster28 Reageren
Big-Bear Geplaatst: 21 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 je neemt gewoon een texture van een auto, en, daar moet een engine texture bij zitten, dus die van de onderkant, ik denk dat je die barsten en deuken zelf moet maken Reageren
Wauzie Geplaatst: 21 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 Je zult bij de ruiten dummy's moeten plaatsen en iedere ruit moet een GOEDE naam hebben voordat hij kapot kan gaan. *Ik weet niet hoe je dummy's moet plaatsen Reageren
gangster28 Geplaatst: 21 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 ben de bestaande hotring aan het verbouwen. ik denk dat het met de textures wel gelukt is nu ga ik hem ff testen. ik laat het resutaal nog wel zien. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.