Jump to content

Saven van boten en helicopters

Recommended Posts

Geplaatst:

Gegroet iedereen,

Als je een boot steelt of een helicopter, kan je die dan ergens in een garage parkeren zodat je ze kan bewaren? Nu is het zo dat ik 2 straten loop, terug kom en tot de ontdekking kom dat men mijn boot/heli gejat heeft (trieste wereld).

Geplaatst:
Neen, dit gaat volgens mij niet.

In theorie zou het kunnen, in de praktijk word het al wat lastiger. ;)

Volgens mij kun je in je garages elk voertuig opslaan wat je maar wilt, maar je moet ze er wel heen krijgen. Met boten is daar geen beginnen aan, maar je zou kunnen proberen een helikopter in je hangar te duwen door er tegenaan te (blijven) lopen.

Geplaatst:

Hahaha....zoveel mogelijkheden met het spel en ik wil weer het onmogelijke....tnx voor de reacties in ieder geval!!!!

Geplaatst:

Ja daar kan je er 4 inzetten en in die garage in Doherty in SF heb ik er ook 1je ingekregen en boten een Vortex is een boot :D .

Geplaatst:
Ja daar kan je er 4 inzetten en in die garage in Doherty in SF heb ik er ook 1je ingekregen en boten een Vortex is een boot :D .

Vortex is een auto. Ik kreeg driving skill erbij toen ik met mijnvortex aan het stunten was :bonk:

Geplaatst:
als je een huis hebt waar je een hele op het dak kan zetten blijft ie normaal ook gesaved (denk ik door gta vc) :puh:

Bij het huis van Madd Dog kan je een heli op het dak plaatsen maar hij wordt wel niet gesaved hoor. :N

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...