Radio Es. Geplaatst: 21 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 (bewerkt) Ik geloof dat dit probleem wel bij iedereen is dat je een code in voert (je schrijft hem gewoon goed!) en dat doet hij het gewoon niet! Soms doet hij het wel in 1 keer maar soms moet je het wel 6x proberen! Radio-Espantoso Bewerkt: 21 augustus 2005 door radio-espantoso Reageren
Froodooo Geplaatst: 21 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 Het is ook zo, dat niet alle cheats goede cheats zijn. Sommige mensen verzinnen gewoon cheats die eigenlijk helemaal niet in het spel zitten. Waarschijnlijk ligt het daar dan aan. Nog veel succes met je cheats! Reageren
Arjen Geplaatst: 21 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 En wat voor codes typ je bijvoorbeeld in? Reageren
need my speed Geplaatst: 21 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 Had ik ook hoor, je moet de toetsen een tijdje goed indrukken, dus niet een tikkie geven maar zo iets: pprrrooofffffffeeesssssiiioooooonnnnnnaaaaalllssssskkiiiiiitttttttt Dat is dus de cheat profesionalskit (misschien verkeerd getypt), zo lang moet je het ongeveer ingedrukt houden, en meestal moet je het dan nog een paar keer proberen. :'D Reageren
Radio Es. Geplaatst: 21 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 Het is ook zo, dat niet alle cheats goede cheats zijn. Sommige mensen verzinnen gewoon cheats die eigenlijk helemaal niet in het spel zitten. Waarschijnlijk ligt het daar dan aan.Nog veel succes met je cheats! Nee yordi het zijn gewoon echte cheatz!! Ik heb ze van gtagames.nl En wat voor codes typ je bijvoorbeeld in? Zoals: TURNDOWNTHEHEAT en dan doet hij het gewoon niet ik typ hem gewoon goed! soms is het niet soms is het wel goed zoals ik denet al zij. Bij een vriend van mij is dat ook! FOURWHEELFUN doet het meestal wel gelijk Radio-Espantoso Reageren
Bastiman Geplaatst: 21 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 Is wel een legale versie?? Reageren
Crifox Geplaatst: 21 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 (bewerkt) Je kan natuurlijk ook een typfoutje maken, gwoon een paar keer rustig en hard genoeg intypen. @ Bastiman, dat heeft er nix mee te maken. Bewerkt: 21 augustus 2005 door Crifox Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.