Jump to content

Cheatz

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik geloof dat dit probleem wel bij iedereen is dat je een code in voert (je schrijft hem gewoon goed!) en dat doet hij het gewoon niet!

Soms doet hij het wel in 1 keer maar soms moet je het wel 6x proberen! :?

Radio-Espantoso

Bewerkt: door radio-espantoso
Geplaatst:

Het is ook zo, dat niet alle cheats goede cheats zijn. Sommige mensen verzinnen gewoon cheats die eigenlijk helemaal niet in het spel zitten. Waarschijnlijk ligt het daar dan aan.

Nog veel succes met je cheats! ;)

Geplaatst:

Had ik ook hoor, je moet de toetsen een tijdje goed indrukken, dus niet een tikkie geven maar zo iets: pprrrooofffffffeeesssssiiioooooonnnnnnaaaaalllssssskkiiiiiitttttttt

Dat is dus de cheat profesionalskit (misschien verkeerd getypt), zo lang moet je het ongeveer ingedrukt houden, en meestal moet je het dan nog een paar keer proberen. :'D

Geplaatst:
Het is ook zo, dat niet alle cheats goede cheats zijn. Sommige mensen verzinnen gewoon cheats die eigenlijk helemaal niet in het spel zitten. Waarschijnlijk ligt het daar dan aan.

Nog veel succes met je cheats!  ;)

Nee yordi het zijn gewoon echte cheatz!! Ik heb ze van gtagames.nl :{

En wat voor codes typ je bijvoorbeeld in?

Zoals: TURNDOWNTHEHEAT en dan doet hij het gewoon niet ik typ hem gewoon goed! soms is het niet soms is het wel goed zoals ik denet al zij. Bij een vriend van mij is dat ook! :?

FOURWHEELFUN doet het meestal wel gelijk :?

Radio-Espantoso

Geplaatst: (bewerkt)

Je kan natuurlijk ook een typfoutje maken, gwoon een paar keer rustig en hard genoeg intypen.

@ Bastiman, dat heeft er nix mee te maken.

Bewerkt: door Crifox

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...