Jump to content

politie missie


SanAndreas-noob

Recommended Posts

wat is het handigst om die vigalante mission uit te spelen?

motor, of auto van politie?

ik krijg als ik die gasten in die auto neerhaal, ook de politie achter me aan, kword er gek van.. hoe moet je nou die missie uitspelen? ook je auto/motor gaat snel kapot..

vertel me aub wat ik moet doen om het goed te doen te laten maken

(voor minder-slimme mensen, als je in een politie motor, of auto gaat zitten moet je je rechter draaiende knop indrukken op je controller, ben ff de naam kwijt.. maar dan start je de vigalante missie)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 50
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • bigG

    9

  • spikeT

    8

  • grote-gta-fan

    6

  • SanAndreas-noob

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Er is een handig truukje dat werkt:

1. start de missie en rij 5 meter.

2. stap uit en loop een restaurant binnen (je kan daar het beste ook beginnen).

3. wacht 15 seconden en ga weer naar buiten.

4. ga weer in het voertuig en rij weer 5 meter. (je hebt ondertussen de melding gehad dat je de criminelen hebt vermoord en de teller met doden gaat omhoog)

5. herhaal stap 2 tot en met 4 totdat je level 12 hebt behaald.

Link to comment
Delen op andere websites

ik zou zeggen auto want je valt heel snel van je motor als je ergens tegen aan bots maar er zit ook wl een voordeeltje aan dat je makkelijk kan schieten als je op de motor zit maar een auto kan ook handig zijn .

Link to comment
Delen op andere websites

tony.. werkt dat echt? en ist geen cheat?

marty bedoel je zeker :D

Ja het truukje werkt echt, het staat alleen raar genoeg in de wl maar mischien dat ik het een beetje verkeerd heb uitgelegt want het is ook alweer een half jaar geleden dat ik het ergens gelezen heb en uitgeprobeerd heb. Het telt niet als cheaten maar het is gewoon een handige bug.

Mischien kan de leider van de walktrough heb erbij zetten :?

Link to comment
Delen op andere websites

hallo,

gister heb k ook de politie missies gespeeld met het truukje van marty. Maar het gebeurde heel veel dat ik na 15sec. terug buiten kwam, en dat er niks gebeurd was. in totaal ben ik toch een 30 à 40 keer in en uit de hamburgertent geweest om zo tot level 10 te geraken.

Daarna ben ik blijven proberen, en is zelfs de missie gefaald omdat ik zonder tijd zat.

Hadden jullie elke keer bij het buiten komen een crimineel ingerekend? Of zijn er nog speciale zaken waar ik op moet letten?

ik heb geprobeerd om verder rond te rijden / bijna niet te rijden / langer of korter binnen te zitten... maar precies was het gewoon "geluk" als ik een crimineel ingerekend had.

Nog iets: één keer kwam ik buiten, en was mn politie auto weg :? . Gelukkig kwam er net eentje voorbij die ik nog juist op tijd kon rippen!

iemand tips om deze missies te halen?

Link to comment
Delen op andere websites

hallo,

gister heb k ook de politie missies gespeeld met het truukje van marty. Maar het gebeurde heel veel dat ik na 15sec. terug buiten kwam, en dat er niks gebeurd was. in totaal ben ik toch een 30 à 40 keer in en uit de hamburgertent geweest om zo tot level 10 te geraken.

Daarna ben ik blijven proberen, en is zelfs de missie gefaald omdat ik zonder tijd zat.

Hadden jullie elke keer bij het buiten komen een crimineel ingerekend? Of zijn er nog speciale zaken waar ik op moet letten?

ik heb geprobeerd om verder rond te rijden / bijna niet te rijden / langer of korter binnen te zitten... maar precies was het gewoon "geluk" als ik een crimineel ingerekend had.

Nog iets: één keer kwam ik buiten, en was mn politie auto weg :? . Gelukkig kwam er net eentje voorbij die ik nog juist op tijd kon rippen!

iemand tips om deze missies te halen?

greetz

Link to comment
Delen op andere websites

De handigste manier is het doen met een hunter,simpel,efficient en snel.

Om aan een hunter te komen moet je gewoon die vliegmissies in lasventuras doen.

En wanneer je met de hunter moet vliegen heb naar de hangar in je eigen vliegveld brengen en je kan beginnen. ;)

Die trick is wel handig maar je moet nogal geluk hebben en opeens kan je het niet meer doen.( aan level 10 geloof ik)

Bewerkt: door Renne
Link to comment
Delen op andere websites

ah, dus t ligt niet aan de pc ofzo dat die taktiek niet blijft werken.

nog een vraagje dan: ik ben nu tot level 10 geraakt; moet ik volgende keer terug bij level één beginnen of kan ik verder doen bij level 10?

ps: sorry van de dubbelpost daarnet

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...