RubyNL Geplaatst: 27 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2005 ik heb ook zo'n truukje gevonden past niet eg bij dit topic, maar is wel handig: als je in de ammunation zit en je koopt een wapen 1 keer en je oefent en je stopt gelijk zijn je kogels verdubbeld. (Dit werkt bij de categoriën shotgun, pistol en nog een kweeniemeer hoe die heet) Reageren
bigG Geplaatst: 1 september 2005 Rapport Geplaatst: 1 september 2005 @spikeT, het spijt me dat hij truukje niet werkt, ik weet zeker dat hij iig op de ps2 werkt want op een site heeft hij veel mensen geholpen, ik zal kijken of ik het goed heb uitgelegd. Later meer. Reageren
spikeT Geplaatst: 2 september 2005 Rapport Geplaatst: 2 september 2005 ja, k heb het nog een paar keer geprobeerd, maar dr zit echt geen logica in wanneer het werkt, en wanneer het niet werkt. Misschien zie ik iets over het hoofd. volgens renne zou het ook maar tot level tien werken... Reageren
bigG Geplaatst: 2 september 2005 Rapport Geplaatst: 2 september 2005 Ik ging door tot level 15 dus dat kan het niet zijn maar mischien dit: Op welke console heb je het? Heb je die antie hot coffee patch geinstaleerd? Bij welke winkel heb je het gedaan? Ik dee het geloof ik bij de Pizza Stack in het noord oosten van Las Venturas. Reageren
Giorgo Geplaatst: 2 september 2005 Rapport Geplaatst: 2 september 2005 nog een vraagje dan: ik ben nu tot level 10 geraakt; moet ik volgende keer terug bij level één beginnen of kan ik verder doen bij level 10? Ja je moet spijtig genoeg altijd terug opnieuw beginnen dit gaat alleen met de taxi missies 50 mensen mag je in verschillende keren doen. En dat andere trukje van in de ammunation gaat alleen met shawnoff shotgun en m4 en ak47. Reageren
spikeT Geplaatst: 5 september 2005 Rapport Geplaatst: 5 september 2005 Op welke console heb je het?Heb je die antie hot coffee patch geinstaleerd? Bij welke winkel heb je het gedaan? Ik dee het geloof ik bij de Pizza Stack in het noord oosten van Las Venturas. ik sppel GTA op de pc, heb nog nooit ne patch geinstalleerd, en nog nooit gecheat De missie heb ik geprobeerd bij ne pizza stack in san fierro (in de buurt van het hotel) en een keer in een burger shot in de buurt van je vriendin in san fierro. ik kom echt niet verder als die 10... Reageren
bigG Geplaatst: 5 september 2005 Rapport Geplaatst: 5 september 2005 Probeer het hier (klik) eens, als het dan niet werkt wertk het of alleen op de ps2 of ik heb het fout uitgelegt, ik zal het truukje nog even ergens opzoeken. Reageren
spikeT Geplaatst: 5 september 2005 Rapport Geplaatst: 5 september 2005 mja, k zit nog niet in LV, dus daarop moet ik nog even wachten. Merci voor de hulp, en k laat wat weten als het gelukt is. greetz Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 6 september 2005 Rapport Geplaatst: 6 september 2005 ik vind de auto echt het best maar je word wel snel beschoten Reageren
Aminozuur Geplaatst: 7 september 2005 Rapport Geplaatst: 7 september 2005 je moet naar elke missie een pay'n spray voor 100 dollar {misschien}en dan is je auto gemaakt of moter maar als je mij vraag is het beter om een moter te pakken omdat je vanuit jew moter kan schieten recht voor je uit op de verdachte L1 Reageren
garco Geplaatst: 7 september 2005 Rapport Geplaatst: 7 september 2005 je moet naar elke missie een pay'n spray voor 100 dollar {misschien}en dan is je auto gemaakt of moter maar als je mij vraag is het beter om een moter te pakken omdat je vanuit jew moter kan schieten recht voor je uit op de verdachte L1 Politiewagens kunnen niet in de pay 'n spray... Reageren
Big Boss Geplaatst: 7 september 2005 Rapport Geplaatst: 7 september 2005 Probeer het hier (klik) eens, als het dan niet werkt wertk het of alleen op de ps2 of ik heb het fout uitgelegt, ik zal het truukje nog even ergens opzoeken. Hij doet het niet! Kan de server niet vinden. Reageren
bigG Geplaatst: 7 september 2005 Rapport Geplaatst: 7 september 2005 (bewerkt) Handig, vroeger (iets van 1 week geleden en daarvoor) haalde hij de http:// automatisch weg als je een link erin kopiërt waar die http:// al bij staat maar nu doet hij dat blijkbaar niet meer, probeer deze: Edit2: omdat de link het om één of andere gare reden het niet doet doe ik het met een plaatje: Edit: ik heb trouwens kan de pagina niet weergeven Bewerkt: 7 september 2005 door marty Reageren
spikeT Geplaatst: 8 september 2005 Rapport Geplaatst: 8 september 2005 hmm, zelfs je afbeelding wordt niet goed weergegeven. Maar als ik op de link klik, en zelf de http:// wis, kom ik wel bij de afbeelding uit. Reageren
Big Boss Geplaatst: 8 september 2005 Rapport Geplaatst: 8 september 2005 (bewerkt) Sorry voor off-topic, maar... Het merendeel van de plaatjes/Emoticons doet het niet.Ligt dat aan mij of aan het forum? Edit: Deze link doet het wel:>KLIK HIER< je link was: http>?<//faq.gtasanan..., daarom deed hij het niet Bewerkt: 8 september 2005 door GTA-lover Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.